Häät sulhasen tapaan -yäk!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja buak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

buak

Vieras
Liviltä tulee nyt ko. ohjelma, en ole aiemmin katsonut, mutta nyt ällöttää.
Mies on tuhlannut rahaa mm. rodeohevoseen sekä omaan sormukseensa, vaimon sormus oli ihan toissijainen. Polttarit olivat Amsterdamissa, ryypättiin ja käytiin strippiklubeilla pari päivää. Ja mies on muutenkin niin ällön oloinen :X

Onko nää kaikki jaksot olleet samanlaisia?

ei ne nyt ihan samanlaisia oo.. tottakai nais-näkökulmasta sapettaa että sulhanen lähtee bestmanin kanssa baariin suunnittelu kaljoille, mutta tää oli kyllä vähän ylilyönti ku lähtivät damiin polttareita juhlimaan :D

Itse taas tykkään siitä kun miehet kuitenkin suunnittelevat ja jopa joissakin jaksoissa onnistuneet yllättämään morsiuspuvulla positiviisesti..

Itse en kuitenkaan välttämättä uskaltaisi antaa miehen suunnitella meidän häitä.. :D

Mä en kyllä kans antaisi tuollaista lupaa. Tuon naisen sormus jäisi kyllä mulla pitämättä, vaikka kuinka olisi oma mies sen rakkaudella valinnut. Kamala krapula tuolla ukolla hääpäivän aamuna -voi että mua ällöttää!
Onneks mentiin neljän todistajan kera maistraatissa naimisiin, vanha lemppari mekkoni oli päällä, sormukset valitsin itse ym ;)

Yhteistyössä