Haastetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaja

Vieras
Mies toivoo että naisessa olisi haastetta.

Mitä hän siis tarkalleen ottaen toivoo?
Saako nyt siis luvan kanssa olla vaikea ja v*ttumainen?

Kysymys siis kuuluu, miten tarjaisit ukolle hänen toivomaansa haastetta? Tai jos olet mies, millaista haastetta toivot naiseltasi?

Jaa, paha mennä sanomaan, mutta mä käsittäisin ton ehkä niin, että naisella pitää olla temperamenttia ja tulinen luonne, oma tahto tjsp. Ts. ei saa olla liian "helppo". Olipa tosi konkreettista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja puoliso:
Mies ei halua aivotonta kanaa - blondia - vaan naisen, joka on itsenäinen ja ajattelee omilla aivoillaan eikä elä toisen siivellä.

Suurinpiirtein noin, ei mitään puudelia jos sellaisen haluaa voi hommata koiran.
Tasavertainen kumppani jonka kanssa voi myös "matsata" siis verbaalisesti eikä mikään palvelija joka nöyrtyy "kaikkeen".
Omaa tahtoa/omanarvon tuntua ja itsenäisyyttä, turha juputus on sitten asia erikseen.
Tuo toisen siivellä eläminen ei sitten ole niin yksioikoinen, jos vaimo kotona lastenkanssa niin en pidä sitä siipeilynä, toki jos meinaa kustantaa "makean ja helpon elämän" toisen rahoilla niin silloin asia on eri, siihen en suostuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:

Kysymys siis kuuluu, miten tarjaisit ukolle hänen toivomaansa haastetta? Tai jos olet mies, millaista haastetta toivot naiseltasi?

Kysy mieheltä. Olisi mukava kuulla mitä hän tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:

Kysy mieheltä. Olisi mukava kuulla mitä hän tarkoittaa.

Itse en kestäisi miestä, jolla ei ole aivoja. Mutta tarkoittaako mies tätä samaa?
Moni tuntuu ymmärtävän tuon niin, että mies kaipaa kiukuttelevaa itsekästä kakaraa seurakseen. Olisi kiva tietää, mitä hän tarkoitti.

Lainaus"Moni tuntuu ymmärtävän tuon niin, että mies kaipaa kiukuttelevaa itsekästä kakaraa seurakseen. Olisi kiva tietää, mitä hän tarkoitti"

Itse en ymmärrä asiaa noin, vaan nimenomaan terveellä itsetunnolla varustettua, silloin yleensä ei ole juuri tuollainen "joutavasta jurputtaja"
mutta kylläkin pitää kiinni mielipiteistään ja omasta arvostaan, kykenee keskusteluun jne.
Yleensähän ne pahimmat jurputtajat ovat juuri niitä joilla muutenkin ongelmia jo itsensäkin kanssa. Itse en ainakaan sellaista kestäisi..

Tietysti tuo on vain minun mielipiteeni, voihan se joku haluta sellaisen tuittupäisen juputtajankin?

Yhteistyössä