HAASTAN MUUTKIN synnäriltä varastaneet LÄHETTÄMÄÄN POSTISSA PÖLLIMÄNSÄ TAVARAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja astalea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

astalea

Vieras
Viestini toisesta ketjusta.. Esim vauvan vaatteet menee kätevästi kirjekuoressa, maksaa vain 0,75 e. Nimetön (tai allekirjoitettu) anteeksipyyntö mukaan. Synnärit HUKKUVAT siihen tavaratulvaan.

Ehkä niitä käytettyjä pikkareita ja siteitä ei kannata lähettää, eikä vaippoja.. että pitäkää ne mun puolesta!

Itse pöllin rintakumin, ajattelin että jos lähetän kaupasta ostamani rintakumit sinne hyvitykseksi, huolivatkohan?

Tämä on paras idea pitkään aikaan, jonka täältä luen.
Minkä varastit, palautat.
Vääryys ei muutu oikeaksi ajan kanssa, vaan se pitää tarkoituksella oikaista.

Viestini toisesta ketjusta.. Esim vauvan vaatteet menee kätevästi kirjekuoressa, maksaa vain 0,75 e. Nimetön (tai allekirjoitettu) anteeksipyyntö mukaan. Synnärit HUKKUVAT siihen tavaratulvaan.

Ehkä niitä käytettyjä pikkareita ja siteitä ei kannata lähettää, eikä vaippoja.. että pitäkää ne mun puolesta!

Itse pöllin rintakumin, ajattelin että jos lähetän kaupasta ostamani rintakumit sinne hyvitykseksi, huolivatkohan?

Ööhh... rintakumit ovat hygieniatavaraa, jota ei voi sterilisoida toiselle. Näin mulle sanottiin. Tutit ja rintakumit heittävät roskiin, mikäli ne sinne jättää. Sanoivat, että ota mukaan jos et halua roskiin.

Ööhh... rintakumit ovat hygieniatavaraa, jota ei voi sterilisoida toiselle. Näin mulle sanottiin. Tutit ja rintakumit heittävät roskiin, mikäli ne sinne jättää. Sanoivat, että ota mukaan jos et halua roskiin.

Kättärillä ne steriloitiin. Sain käyttöön kaksi, joista toisen palautin, toisen otin mukaan. On painanut omatuntoani.

Syy, miksi vein, on tuolla

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...tyslaitokselta-mitaan/sivu7.html#post26335098

Luin ekan sivun sitä ketjua ja huhhuh... Säälittävää, voiko muuta sanoa? Miksi joku edes haluaa niitä kulahtaneita vauvanvaatteita mukaansa, kun H&M:ltä saa uusia bodeja 4,90€/kpl? Tai muutakaan.. varastatteko kaupastakin esim. ruokaa?

kyllä seinäjoella ainakin kierrätetään pullotutit ja rintakumit, tiedän siitä kun ne otetaan käyttöön sterilointi pusseista. Huvituteista en tiedä.

Itsellä on jäänyt mukaan vain ne verkkohousut ja viimeiselle vauvalle jäi tutti suuhun, mutta siihen kysyin luvan että sen sai ottaa :)

Mietin vaan että tekevätkö enää niillä 3 viikkoa jatkuvassa käytössä olleilla rintakumeilla mitään.. Voivatko käyttää, kun tulevat sairaalan ulkopuolelta.

En tietenkään kehtaa soittaa :D

Voi jumalauta. HUS:n alueella lopetettiin vastasyntyneiden pipojen käyttö mm.siksi että hävikki oli niin suuri. Vauvoille tarjottiin sideharsosta tehtyä myssyä, joka tekee vauvan kuin vauvan sairaan näköiseksi. WTF?? Jorvin kätilöt alkoivat itse kutomaan vauvoille myssyjä ja sana on kiirinyt niin, että sairaala saa postissa niitä itse tehtyjä pipoja ympäri maata, jokainen vauva saa oman pipon mukaansa. Miettikää tätä seuraavan kerran kun pöllitte jotain sairaalasta.

Ei mulla oo enää tallessa sitä tuttia, jonka vahingossa pöllin joulukuussa 2003.

Mutta maalis-huhtikuussa nyysimäni putkisukat voisin palauttaa. En vienyt niitä synnäriltä, mutta sama talo kyseessä kuitenkin.

joo, no siteitä on paha lähtee palauttaan (en niitä kyl montaa ottanu) ja tuskin ne noita verkkopikkareita takas haluaa :D (ne kun on kertakäyttö tavaraa tuolla missä olin synnyttämässä)

[QUOTE="vieras";26335728]Hei, mut löytyisköhän kaupasta näin vuonna 2012 korvaava tuote?[/QUOTE]
Voi olla. Mutten ehkä siltikään vie sitä synnärille.

Palstalta kuulin, että tuttia ei saisikaan pitää itse. En oo ihan varma uskonko. En siis tiedä, olenko katala varas vai en :snotty:

Sukat nappasin tarkoituksella. Omat sukat kastui duunissa, en viitsinyt lähteä kotiin ilman sukkia tai märillä sukilla, joten lainasin putkisukkia, mutta unohdin palauttaa ne. Oi voi :(

[QUOTE="vieras";26335825]Toisessa ketjussa vietiin suurinpiirtein laatatkin vessan seinistä ja tässä ketjussa kukaan ei ole käytettyä sidettä enempää laukkuunsa laittanut. Hassua![/QUOTE]

Joo, ei ole kukaan ilmoittautunut palauttamaan mitään.

Täällä ne steriloidaan uudelleen käytettäviksi. Silikonihan kestää kuumennuksen, samalla tapaa kuumennetaan kuin tuttipullojen tuttiosatkin.

Mä olen ajatellut jossain vaiheessa palauttaa sen luvan kanssa ottamani pikkulakanan palan.

Olin alunperin ajatellut ottavani sen mukaani, kun menen synnyttämään kuopusta, mutta umpparitulehduksen kourissa tärisevänä ei kyllä tullut enää mieleen.

Oli jo tässä ehtinyt unohtuakin mutta kyllä se varmasti tuolla kaapin perällä jossain on tallessa. :)

No mä kyllä tein just noin eli palautin postitse, nimettömänä kyllä. Pojalle jäi keskoskokoiset potkarit jalkaan kotiutuessa, kun meillä ei ollut hankittuna mitään tarpeeksi pientä.

Yhteistyössä