Haastan kaikki tekemään hyvän teon tänään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Hei muuten mut nyt hyväksyttiin. Mut miten teen lahjoituksen ettei mun tarvii jättää mitään jälkiä itsestäni? En tykkää paistatella sillä lahjoituksella. Vai pitääkö siihen seinälle ilmoittaa ennenkuin saa tilinumeron?
 
9MM
Hei voiko joku nyt auttaa tässä. Eli kun siinä on perhe ja se numero ni silläkö sitten saa jostain sen tilinumeron? Kun ilmoittaa sen numeron? Löyty yh jolla pari lasta. Ja se lapsi halus vähän jotain hyvää.
 
9MM
Hmm nyt tajusin et jos laittaa rahaa ni sehän näkyy toimeentulo hakemuksessa ja se vähennetään. Kelaan pitää saada se homma niin et lahjoituksia ei oteta huomioon vaan saa silti täyden toimeentuki rahan.
 
9MM
Eli siis kelassa pitäisi ottaa huomioon vain ne tulot , mitä työtpn,opiskelia tai pieni tuloinen eläkeläine saa ja muita tuloja ei kuukaudelta lasketa koska ne ei ole säännöllisiä tuloja
 
vierailija
Hei voiko joku nyt auttaa tässä. Eli kun siinä on perhe ja se numero ni silläkö sitten saa jostain sen tilinumeron? Kun ilmoittaa sen numeron? Löyty yh jolla pari lasta. Ja se lapsi halus vähän jotain hyvää.
Voit laittaa Merjalle(ylläpitäjä) suoraan viestin että haluat auttaa jotain perhettä ja hän antaa sinulle perheen tiedot.
Perheellinen saa saada 100€/ kuussa "ylimääräistä "tilille ja vasta sen 100€ jälkeen huomioidaan tuloksi.
Yksin asuvalle summa on 50€/kk
 
vierailija
Hei muuten mut nyt hyväksyttiin. Mut miten teen lahjoituksen ettei mun tarvii jättää mitään jälkiä itsestäni? En tykkää paistatella sillä lahjoituksella. Vai pitääkö siihen seinälle ilmoittaa ennenkuin saa tilinumeron?
Etkös sä ite elä toimeentulotuella? Vai ookko eläkkeellä? Säästä nyt rahas, ettei kohta saada tukea sua kaksin käsin....
 
vierailija
Meistä moni tarvitsee elämän varrella joskus apua ja kaikilla ei ole läheisiä jotka voivat auttaa.ikinä ei tiedä onko itse joskus pulassa ja pieni apu voisi pelastaa ja tuoda uskoa ja toivoa paremmasta.
Aina kannattaa auttaa jos voi.edes pienesti.
 

Yhteistyössä