Hääpuvuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toukomorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toukomorsian

Vieras
Nyt kun on häämenuista keskustelua niin kertokaahan teidän hääpuvuista, millaisia tulossa, millaisia ollu. Linkkejä ja vinkkejä ostopaikoista otetaan vastaan :)

mulla oli teetetty ja ihan siitä syystä että olin viimisilläni raskaana.. häät oli maistraatissa joten ei ollut kummonen, ehkä joskus sitten pukeudun ihan oikeeseen hääpukuun jos vaikka noita vihkivaloja uusittaisiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Minkalaista oot etsiskelemässä? Perinteistä vai jotain erilaisempaa?

Enemmänki varmaan jotain iltapukutyylistä. Jotenkin ne ihan perinteiset tökkii kun on jo kolmenkympin ylittäny parin muksun äiti :) Tosin kun käyn sivuilla kattomassa niitä perinteisiä niin nättejähän nekin ovat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
No entäs Bridezilla-nettikauppa? Siellä on nättejä iltapuku-tyyppisiä ja muitakin kuin valkoisia.

Tuota Bridezillaa oon kattonu.. Ja joitain muitaki nettiputiikkeja (on muuten tosi paljo halvemmat hinnat). Mua tosin mietityttää että onko ne minkä laatusia. Vaikkakaan alta 100 euroa ei ole paha hinta jos onki ihan kamala. Ehkä pitäis uskaltautua ostaa noita kiinalaisvalmisteisia kun lähipiirissä on sitte kuitenki ompelija joka voi sitä tarpeen mukaan fiksailla :)

Mut vilkaise ihmeessä vielä se Alexica huutiksesta!

Katoin niitä ja siellä oli kyllä aivan ihana omenanvihreä puku. Mutta miten mua häiritsee se että niissä on semmonen kuminauhaselkä... Tulee joku hellemekko mieleen selän osalta... Taisin kuitenki tässä äskettäin löytää potentiaalisen mekon yksiltä toisilta sivuilta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Toukomorsian:
Mut vilkaise ihmeessä vielä se Alexica huutiksesta!

Katoin niitä ja siellä oli kyllä aivan ihana omenanvihreä puku. Mutta miten mua häiritsee se että niissä on semmonen kuminauhaselkä... Tulee joku hellemekko mieleen selän osalta... Taisin kuitenki tässä äskettäin löytää potentiaalisen mekon yksiltä toisilta sivuilta :)

Käy kattoon Haloselta. Sieltä itse ostin hääpukuni, oli polvimittainen mekko jossa tylliä helman alla. Ei siis perinteinen hääpuku. Todella paljon oli erilaisia vaihtoehtoja.

Yhteistyössä