olemme menossa serkkuni häihin, hän on siis sulhanen. Morsianta en ole koskaan nähnyt. Kuuluuko (tai kuinka yleistä on) onnitellessa halata molemmat hääparista, vaiko vain se "oma" puolikas, vai jättää mies halaamata ja halata vain morsian, vaikkei tätä tuntisikaan? Vai halaako kaikki morsiamen, ja vain naiset sulhasen, vai miesvieraat halaa morsiamen, naisvieraat sulhasen, vai miten tuo menee?
Tilanteen mukaan Mä olen halannut tuntemattomankin morsiammen, koska kaikki mun edellä olevat teki niin ja morsiankin oli jo valmiina halaamaan. Mies harvemmin halaa morsiammen, jos ei ole tuttu. Sulhasen halaan, jos ollaan niin tuttuja ja jos sulhanen tai tilanne näyttää siltä, ettei vaivaannuta. Jos kukaan edellä oleva ei halaa sulhasta, en minäkään, jollei olla tositosi tuttuja. Usein naisvieraat halaavat morsiammen, monet miesvieraat myös, sulhasta ei välttämättä kaikki halaa. Jos halaa sulhasen, voi olla hassua jättää morsian halaamatta. Ja joskus koko onnittelu on mennyt täysin kättelyillä.