Hääpäivä vinkit kehiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Meillä on isännän kanssa tuloillaan pikkuhiljaa ensimmäinen hääpäivä ja nyt koitan miettiä jotain tekemistä mitä voitais tehdä perheellä..Ravintolaan en haluis mennä ton puolivuotiaan kanssa kun ei se syöminen kotonakaan meinaa onnistua ilman et herra huutaa, joten turha lähtee kiristää omia ja muiden hermoja ravintolaan..Vinkkejä!?

No meillä oli tuossa hetki sitten "10v-yhdessäolopäivä" ja ei sen kummemmin juhlittu, mut mä piilottelin pieniä pahvisydämiä miehelle ylläriksi semmosiin paikkoihin, joihin tiesin miehen päivän aikana kurkkivan (lompakkoon, autoon..) ja sit löysin 10 vuotta sitten meistä otetun yhteiskuvan, jonka taakse kirjoitin miehelle rakkauskirjeen ja piilotin sen lompakkoon. Mies oli ihan otettu. Eli tämmöset yllärit on kivoja.

No 1. hääpäivänä (oli pian tuon päivän jälkeen) käytiin sitte vaan ravintossa syömässä koko perheellä.

Nyt oon suunnitellu, että joku ilta voitais miehen kanssa viettää iltaa lasten nukkumaan mentyä nauttimalla viiniä ja fondyytä :p Oisko siinä teille ideaa?

Viimeksi muokattu:
No meillä on isäntä perinteinen jäärä eikä oikein oo romantiikasta lämpenevä, mut mä itseasiassa mietin et pitäiskö heittää viilenemään tuo skumppapullo jota oon jemmannu häistä asti (jostain syystä jäi iteltä ne skumpat juomatta häissä.. ;) ) ja tehdä just jotain pikku naposteltavaa..

Meillä myös kohta hääpäivä tulossa ja ajattelin, että illalla, kun lapsi mennyt nukkumaan, mä katan olkkarin lattialle "picnicin" ja siihen jotain herkkuja tyyliin juustoja, patonkia, salaattia ym. syömisiä ja sit avataan kuohuviinipullo. Kynttilöitä palamaan ja telkkari kiinni...
Tai jos haluatte vauvan mukaan, niin miten ois pulkkamäkiretki päivemmällä ja otatte itselle kahvit/kaakaot mukaan ja vaikka korvapuustit.

Yhteistyössä