Suunnittelemme mieheni kanssa häitämme ja kaipailisin vinkkejä, että millaisella ohjelmalla saisi häistä mukavat vaikka emme halua olla itse nolattavana? Emme tykkää mieheni kanssa olla huomionkeskipisteinä missään tilanteissa, kummallekin tuottaa tuskaa esim. synttäritilaisuudet. Haluamme kumpikin, että tilaisuus on meidän näköinen ja koemme perinteisten hääleikkien olevan tyhmiä..
Olen ollut muutamissa häissä ja viimeisimmässä leikit yms. kohdistettiin kaasoihin ja bestmanneihin. Onko olemassa muita vaihtoehtoja?
Häihin olemme kutsumassa vain läheisimmät ihmiset, mutta olisihan se kiva että olisi jonkinlaista ohjelmaa. Kaasoja ja bestmanneja on infottu jo asiasta mutta kaipailisimme kuitenkin hieman vinkkejä ja näkökulmia.
Olen ollut muutamissa häissä ja viimeisimmässä leikit yms. kohdistettiin kaasoihin ja bestmanneihin. Onko olemassa muita vaihtoehtoja?
Häihin olemme kutsumassa vain läheisimmät ihmiset, mutta olisihan se kiva että olisi jonkinlaista ohjelmaa. Kaasoja ja bestmanneja on infottu jo asiasta mutta kaipailisimme kuitenkin hieman vinkkejä ja näkökulmia.