Haamuviivoja?! Sanokaa että näette näissä jotain!

  • Viestiketjun aloittaja leppiskin
  • Ensimmäinen viesti
leppiskin
Oi ihanaa! ja en tee päätöksiäni palstojen perusteella, mutta ajattelin että näen omiani kun muka joka viivaan oon aina jonkun haamun saanut näkymään, vaikka oikestihan ne ovat aina olleet ihan puhtaita negoja. Nyt on muitakin, jotka on samaa mieltä mun kanssa.

Tää on ehkä mahtavin fiilis ikinä! Isännälle kerron vasta huomenna, kunhan käyn ostamassa digitestin varmistamaan tämän ;) On sitten ihka ensimmäinen isänpäivä viettämisen arvoinen meidän pikku perheessämme! :)
 
plussaa pukkaa
Selkeä plussa on. Mutta.... muista kuitenkin että aina se ei silti onnistu.. Iloitkaa toki mutta varauksella. Ja vaikka jotain pieleen menisikin, niin hienoa on se, että voit tulla raskaaksi! Onnea! :)
 
leppiskin
Selkeä plussa on. Mutta.... muista kuitenkin että aina se ei silti onnistu.. Iloitkaa toki mutta varauksella. Ja vaikka jotain pieleen menisikin, niin hienoa on se, että voit tulla raskaaksi! Onnea! :)

Juu tottakai pitää muistaa että kaikkea voi vielä tapahtua, mutta pelkästään tämä plussakin on jo ihme meille :) Siitä olen nyt enemmän kuin haltioissani, enkä varmasti usko tätäkään vielä todeksi ennen kuin ehkä sen kymmenennen testin jälkeen.

Jokatapauksessa olen iloinen että saadaan raskaus edes alkamaan luonnollisesti, on ollut usko koetuksella sen kanssa moneen kertaan, joten vaikka jotain sattuisikin, niin tiedämme nyt ainakin että meidän on mahdollista saada siitä munasolusta ja siittiöstä alkio :))
 
Jodo
Oi että, ihanaa! Ihan selvä plussa toi on! Mulla tuli tippa silmään kun luin että kaks vuotta ootte yrittäny, ja nyt vihdoin tärppäsi!

Mä olin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen ihan epätoivoinen ja kuvittelin ettei saada ikinä lasta. Sitte ku se plussa vihdoin ilmesty testiin niin voi sitä onnen määrää. Ihan uskomaton tunne.

O nea valtavasti teille! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja että loppukesästä se kauan kaivattu nyytti on sylissänne!
 
HippuTAR
Selkeä plussa on. Mutta.... muista kuitenkin että aina se ei silti onnistu.. Iloitkaa toki mutta varauksella. Ja vaikka jotain pieleen menisikin, niin hienoa on se, että voit tulla raskaaksi! Onnea! :)
Miksi pitää iloita varauksella? Ymmärrän sen että niin tekee jos on takana keskenmenoja tai muuta. Sitä taas en ymmärrä että tälläsillä viesteillä pitää yrittää lytätä toisen iloa.

Ap:lle vielä isosti onnea! On varmaan superonnellinen fiilis noin pitkän yrityksen jälkeen.
 
leppiskin
Oi että, ihanaa! Ihan selvä plussa toi on! Mulla tuli tippa silmään kun luin että kaks vuotta ootte yrittäny, ja nyt vihdoin tärppäsi!

Mä olin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen ihan epätoivoinen ja kuvittelin ettei saada ikinä lasta. Sitte ku se plussa vihdoin ilmesty testiin niin voi sitä onnen määrää. Ihan uskomaton tunne.

O nea valtavasti teille! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja että loppukesästä se kauan kaivattu nyytti on sylissänne!
Voi kiitos! Olette ihania kaikki, kiitos erittäin paljon onnitteluista kaikille tasapuolisesti :) on mahtavaa lukea näitä kommentteja!

Toivon todellakin että kaikki menisi hyvin, mutta yksi este on jo ylitetty, tästä suunta vain eteenpäin. Ja eniten pitää paikkansa se, että kun sitä vähiten odottaa niin se tärppää. En edes tikutellut ovista tässä kuussa ja seksiä harrastettiin millon sattuu.

Itse en olisi varmaan testiä edes tehnyt vielä, kaverin kanssa vaan puhuttiin puhelimessa ja mainitsin että menkat on hiukan myöhässä ja niin varma taas olin että negaa pukkaa..kaveri sai suostuteltua tekemään testin heti ja kuinkas kävikään :)
 

Yhteistyössä