Haamuviivasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä..

Vieras
Tein perjantaina kp 26/28 raskaustestin, johon testiajan lopussa piirtyi juuri ja juuri näkyvissä oleva viiva. Nyt olen tehnyt samaisia testejä 3kpl tähän päivään asti, ja aina sama juttu, testiajan lopussa tulee viiva, tai väh 10min sisään. Olenko nyt raskaana vai onko nuo jotain "roskishaamuja"? Menkkaoireita on lauantaista asti ollut, ja välillä on vessassa tullut rusehtavaa vuotoakin..

Moikka,

meillä näyttää olevan samanlainen tilanne! Nyt Kp 26/26-30 ja hyvin hyvin haaleata haamua näyttävät testit. Ne kaikki sata mitä olllaan tehty, mutta meille se piirtyy testiajan lopussa myös. Mutta näkee sen viivan, eriasia on onko se viivanpaikka, kemiallinen raskaus tai roskishaamu tai viallinen testi..Tuntuu että juuri me saadaan aina näitä haamuja. Onkohan meitin silmis jotakin vikaa? :D Pistä kuvaa!

Mukava kuulla että on muitakin pähkäilijoitä. Mulla kokemusta yhdestä tm :( Molemmat tosin ollaan suht aikaisin testailemassa! Jospa ne rupeis vahvistumaan. Hulluksihan tässä tulee kun kyttää viivoja, ja luulee näkevänsä niitä millon missäkin

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä..;27678772:
huono laatu, toiv saa jotain selvää..EllaMamma laita nyt kuva omistasi!

Mulla on kotona pari tälläistä "haamua", toinen on 7v ja toinen 2v :) Eli kyllä minä ainakin aika selvästi näen tossa kahdessa ylimässä sen plussan!

No onhan sulla todella plussamainen haamu! Wau! Ja onneva jos nyt uskaltaa jo onnitella! Perjantaisessasi en näe paljoa, mutta näiden jalkeen omani on lähes säälittävän hullun äidiksi tahtovan naisen sekoiluja :D

Mulla kohta 4v. lapsi, 1 kemiallinen, 1 keskenmeno ja 1 app 17-vuotiaana.

Kovasti toivomme toista! YK jo 10, kohta lääkäriin.

Kokeile jotain erimerkkistä testiä! Vaikka kyllä minäkin noiden kuvien perusteella jo onnittelen! :) Itse testailin herkillä testeillä joissa se herkkyys on 12 jotain yksikköä ja sain samanlaisia haamuhaamuja, sitte testasin halvimmalla mahdollisella 25 yksikön testillä ja tulikin selvät viivat! Kokeile siis eri merkkistä testiä :)

No onhan nuo vahvistunut selvästi. Hitaammin ja vehämmän kyllä kun omani, mutta näissä on niin paljon eroja tietty. Noilla siis kaksi päivää eroa. Tehty 12 ja 14 päivää ovulaation jälkeen.

http://img853.imageshack.us/img853/6673/img0292zy.jpg

TUo oli lauantaina.
Ette näe?

Tää on RFSU:n testi, ja ei siis herkkä. Pakotan itseni tänään ostamaan uuden! Tänäpäinen meni jo roskiin. Kuinka tarkka Apteekin oma on? En luota CB-> kemiallinen ja nämä RFSU:n on ihan persiistä..

[QUOTE="EllaMamma";27678873]http://img853.imageshack.us/img853/6673/img0292zy.jpg

TUo oli lauantaina.
Ette näe?

Tää on RFSU:n testi, ja ei siis herkkä. Pakotan itseni tänään ostamaan uuden! Tänäpäinen meni jo roskiin. Kuinka tarkka Apteekin oma on? En luota CB-> kemiallinen ja nämä RFSU:n on ihan persiistä..[/QUOTE]

Mä olen aina testannut Apteekin omalla. Ja on ainakin näyttänyt totuuden: jopa se tihrustamalla nähty haamuje haamu on ollut oikeessa :)

Mies näkee sen ja mää, tää on niin tätä. Tyttärstäkin hcg nousi tosi huonosti, edes rv 5 ei näkynyt kohdussa mitään, lääkäri epäili sillon kohdunulkopuolista raskautta, ja ravasin hcg:n mittauksissa ja niin siinä sitten kävi että tuossa katsoo dvd:tä. Negaa näyti aika kauan..

Toivoa on on on!

Nämä testit on tehty dpo 10-12 ja ovat jotain huutonetin halppistestejä. Yhden Pregcheckin olen ehtinyt tekemään dpo 11 ja sama haalea viiva/haamu mikälie piirtyi testiajan lopussa siinäkin. En taida ihan taipua ostamaan CB:n digitaalista vaikka mieli tekisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä..;27678950:
Nämä testit on tehty dpo 10-12 ja ovat jotain huutonetin halppistestejä. Yhden Pregcheckin olen ehtinyt tekemään dpo 11 ja sama haalea viiva/haamu mikälie piirtyi testiajan lopussa siinäkin. En taida ihan taipua ostamaan CB:n digitaalista vaikka mieli tekisi.

sinulla on kyllä jo ihan plussa viivoja nuo :) onnea

EllaMamma, näen myös testissä haalean viivan, en itse ole RFSU:n testejä käyttänyt, mutta olen lukenut että antavat justiinsa viivanpaikkoja..? Mutta toivottavasti siitä ei ole kyse, nyt äkkiä ostamaan vaikka lähi s-marketista pregcheck! Ovat saman valmistajan kun apteekin testi, joten niihin luottaisin. Ja toivoa on aina!

Vieras: Hyvinkin mahdollista että ovat viivanpaikkoja, MUTTA viivanpaikat ovat usein valkoisia ja muovimaisia, tämä oli kuitenkin värillinen ja silmällä nähtävä. Odotan innolla jatkoa, tänään olisi pitänyt alkaa menkat, mutta eipä alkaneet!

Kyselijä: Meidän marketis ei ole testejän tai jos on ovat juurikin näitä rfsu:n ja niitä kun on huono maine, varmaankin juuri siksi, että meitä toivojia ja hysteerikkoja alkaa olemaan aika tavalla...:D

Odotan että tulee torstai! Jos siihen mennessä ei Tätiä näy niin testiä pukkaa.

Mulla olisi eilen pitänyt menkkojen alkaa, tosin nämä olisivat toiset tuulimunan jälkeen, joten en tiedä kuinka täsmällisesti niiden pitäisi tulla. Toivottavasti ei tule! Pidetään peukkoje meille EllaMamma ;D

Yhteistyössä