Haamupotkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paniikki

Vieras
Toivottavasti vain haamu.

Enhän minä voi olla raskaana
-maha ei ole kasvanut
-rinnat ei ole turvoksissa
-menkat on tullut
-mahaan ei ole tullut rantua
-minulla ei ole ollut paha olo
-ehkäisyä on käytetty

Ja täähän olisi jo tosi pitkällä jos potkut jo tuntuu?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla myös haamupotkuja välillä vaikka synnytyksestä jo 1,5v :whistle:
Varsinkin töissä kun "joutuu" käyttämään vatsalihaksia.

Rauhotun siis. Tää on ihan normaalia. Eilen ei kyllä edes pierettänyt kauheasti, että olisi ollut ilma joka kiertää

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Rauhotun siis. Tää on ihan normaalia. Eilen ei kyllä edes pierettänyt kauheasti, että olisi ollut ilma joka kiertää

Rauhotu vain :D Ellei sulla ole siis mahis olla paksuna :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Rauhotu vain :D Ellei sulla ole siis mahis olla paksuna :whistle: ;)

Ainahan se on mahdollista jos on seksiä harrastanut. Enkä suoranaisesti ole harrastanut, vähän vaan ...

synnytyksestä totaaliseen palautumiseen saattaa mennä 2 vuottakin. minulla on noin puoli vuotta jokaisen synnytyksen jälkeen sisäelimet muljunu, ja tuntuu joskus samalta ku potkut. lantionj palautuminen on kestänuyt aina noin vuoden.

Mullakin oli haamupotkuja edellisen synnytyksen jälkeen, tai niin luulin.... Nepäs eivät olleetkaan mitään sitten kuitenkaan mitään haamuja, vaan kyllä siellä vauveli kasvoi ja raskaus selvisi siis noin rvkolla 20... :D Nyt viikkoja tasan 26.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mullakin oli haamupotkuja edellisen synnytyksen jälkeen, tai niin luulin.... Nepäs eivät olleetkaan mitään sitten kuitenkaan mitään haamuja, vaan kyllä siellä vauveli kasvoi ja raskaus selvisi siis noin rvkolla 20... :D Nyt viikkoja tasan 26.

Eikö ollut mitään muita "oireta"?

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Apua :O
mullakin on tuntunu haamupotkuja... hormonikierukka tosin on ja vähäistä vuotoakin ollu. Maha vaan on ollu oudosti turvoksissa pari päivää :/ mitään muita oireita ei kyl ole..

Yhteistyössä