Haamuko??

• Viestiketjun aloittaja Kuvittelenko vain?
  • Ensimmäinen viesti
Kuvittelenko vain?
Kertokaas onko haamu vai haalea plussa vai mitä?
Oon ihan hermorauniona kun ekaa kertaa elämässä näen edes jotain muitaki viivoja kuin kontrolliviivan :D Menkat nyt myöhässä 3 päivää ja menkkamaisia kipuja kyllä ollu sunnuntaista lähtien ja muitakin perusoireita.

Kuvassa ei kyllä näy ihan niin selvästi kuin luonnossa..
Nämä testit otettu dpo 15 ja 16.
Toisiksi alin testi oli kaiketi hieman rikki (huomasin vasta tehtyäni että juuri testiviivan kohdalla pari "kuoppaa", ei näy kuvassa mutta luonnossa siinäkin näkyy haalea viiva)

20140218 223234 - Aijaa.com

Tämä otettu tänään dpo 17..

20140219 102155 - Aijaa.com

Kuvittelenko vain?
Kiitos paljon!! :)

Niin epätodellinen olo ja oon pelänny et kuvittelen kaikki oireet, välillä jo luullu kuvittelevani kaikki viivatkin ;)
Yritystä takana 3v ja olisi just ollu edessä hoitojen aloitus.. siksi niin vaikee uskoa! Tosin vielä iso pelko, että viivat haalenee loppuviikkoa kohden, toivottavasti ei.. Kun osaisi nyt olla stressaamatta!

Kuvittelenko vain?
Juu, ei tässä vielä oo juhlittu ;) Meinasin ootella vielä alkuviikkoon ennen ku uskaltaa enemmän iloita ja terkkarin varmistusta, siksihän tässä niin kovasti stressaankin valitettavasti.. Aika menee niin hitaasti!

vierass
Ihan selvät viivat. Minulla kyllä noin haaleat noilla testipäivillä on merkanneet keskenmenoa kaksi kertaa. Toivottavasti sulla ei, jos esim. ovis ollut myöhemmin tai jotain....

Kuvittelenko vain?
No toivottavasti kaikki menis hyvin :)
Tikuttelin ja ovis oli 2.-3.2. aikoihin.. Toivon että nuo haaleat viivat johtuis vaikka vaan hitaammasta hcg-noususta :/ Katsellaan ja ootellaan vielä..

vir
Ihan selvät viivat on. :) Mulle kävi samalla tavalla. Olimme juuri aloittamassa hakua adoptioprosessiin ja ihmettelin huonoa oloa. Vasten kaikkea todennäköisyyttä olin raskaana. Nyt olen onnellinen yhden lapsen äiti. Pidän peukkuja sinulle, että kaikki menee hyvin.

"terttu"
Toivotaan täälläkin kovasti teille viivojen vahvistumusta :) jotenkin aina niin ihanaa nähdä toisella kahta viivan häivähdystäkin kun niin kovasti yritetty ja toivottu :)

Yhteistyössä