Haamujen haamu raskaustestissä jo kp 20!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen testaillut mammaksin ovistesteillä ja tänään sain lähes kontrolliviivan vahvuisen viivan. Päätin puolihuvikseni pissiä myös raskaustestiin, koska niitä ihan reilusti on. Olen näkevinäni testissä tosi haalean haamun. Voisiko olla oikea haamu, vai voiko ovis näyttäytyä myös raskaustestissä haamuna?
Nyt kuitenkin vasta kp 20!
Kiitos kokemuksista ja mielipiteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tein ekan plussani tuosta nyt 10-kuisesta kp 21. Siis haamujen haamu sekin, parin päivän päästä jo huomattavasti tummempi.

Hui kun alkoi jännittää :)! Hassua vaan, että en muka olisi bongannut ovista testeillä, jos nyt olisin raskaana....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tein ekan plussani tuosta nyt 10-kuisesta kp 21. Siis haamujen haamu sekin, parin päivän päästä jo huomattavasti tummempi.

Hui kun alkoi jännittää :)! Hassua vaan, että en muka olisi bongannut ovista testeillä, jos nyt olisin raskaana....

Minä en ole ikinä ovuloinut ovistestin mukaan. Kaksi raskautta silti on alkanut. =)

Voi elämä, kun en meinaa pysyä housuissani! Miten maltan testata uudestaan vasta aamulla. Mitä enemmän mä tota testiä tuijotan, sitä selvemmin haamu kurkkii mua :O! En voisi mitenkään uskoa, että olisin raskautunut luomusti ekasta yk:sta .... Edelliset clomeilla.
Nyt jännittää niin paljon, että mun joulu menee kyllä oman navan ympärillä ;)

Yhteistyössä