Haamuja, negaa ja outoja oireita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chopper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chopper

Vieras
Kuukautiset epäsäännölliset, kp nyt 37. Torstaina tehty raskaustesti, joka näytti negaa. Testit uusittu perjantaina ja lauantaina, jolloin selkeät haamuviivat molempina päivinä. Maanantaina testi kuitenkin näytti taas negaa (roskishaamu ilmestyi kyllä, lukuajan jälkeen). Oireita on, alavatsaa vasemmalla puolella vihloo, menkkamaista jomotusta, heikotusta ja kuvotusta hetkittäin. Jos siis en olisi tehnyt testiä eilen, väittäisin olevani raskaana. Mikähän voi olla vikana? Muilla tällaisia kokemuksia?

Teet huomenna aamupissasta vielä yhden testin. Luulisi että silloin tulos olisi jo luotettava. Ja jos edelleen antaa negan ja olo pysyy outona, varaa aika lääkäriin.

Millä testeillä noita roskishaamuja saa? Mä en ole vielä kertaakaan tässä 7 vuoden aikana saanut sellaista, vaikka testejä olen tehnyt varmaan satoja.

ootko tehny tänään testiä? mulla meni haamuihin (myös roskis) hermot ja ostin sellasen clearbluen erittiän herkän testin jonka pitäis näyttää jo paripäivää ennen menkkojojen oletettua alkamispäivää. siihen tuli selvempi plussa joten lopetin testaamisen siihen. nyt rv 32.

Testit olivat apteekin omia raskaustestejä ja molempiin negoihin ilmestyi nuo ns. roskishaamut ja olivat tosi selkeitä viivoja. Esikoisen aikaan ehdin tehdä useita testejä (myös apteekin omia), enkä muista itsekään roskishaamuja koskaan ilmestyneen. En ole vielä testannut uudelleen, jotenkin en jaksa plussaan uskoa, joten siksi nämä olot ihmetyttääkin. Testattava se kai on uudelleen lähipäivinä, jos vointi jatkuu tällaisena ja sitten varattava lääkäri, mikäli negaa näyttää edelleen.

Yhteistyössä