Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23577811]Ehkäpä hän yrittää vain provota. Mutta turhaan, kyllä tämä keskustelu on täällä jo käyty, enkä minä ainakaan jaksa alkaa oikomaan hänelle asiaa, lukekoot aikaisemmat viestit. En vain ole koskaan ymmärtänyt näitä, että on pakko tulla sanomaan samaa mitä moni muu on jo hokenut viisi sivua kyllästyksiin asti.[/QUOTE]

Vittu mä lue koko litaniaa läpi ja totesin aloittaja viestiin vain että ei voi olla haamu koska haamuja ei ole olemassakaan.
En vastaile toisten mielipiteisiin ja siksi en koskaan lue koko viestiketjua läpi. Nyt oli pakko vastata ku huomasin jonkun räävivän suuta tällaisesta asiasta. Tlulinkatomaa onko ap kirjoittanut mitään lisää.

Vittu mä lue koko litaniaa läpi ja totesin aloittaja viestiin vain että ei voi olla haamu koska haamuja ei ole olemassakaan.
En vastaile toisten mielipiteisiin ja siksi en koskaan lue koko viestiketjua läpi. Nyt oli pakko vastata ku huomasin jonkun räävivän suuta tällaisesta asiasta. Tlulinkatomaa onko ap kirjoittanut mitään lisää.

Jos noilla kantimilla on hermot, niin ehkä on syytä jättää vastailematta joo. Mitähän sinäkään keskustelupalstoilla käyt jos ei ole kuitenkaan malttia lukea keskusteluja ja aikaisempia vastauksia. Jos haluaa lleikkiä jotain doctor Philliä, joka vastaa kiperiin kysymyksiin, perusta vaikka oma saitti missä voit jakaa asiantuntemustasi tällaisille pikakysymyksille.

tein tänne nyt ihan tän tunnuksen :) tein uuden samanlaisen testin ja yhä näytti vaan epäselvää. Odotan nyt ihan kunnolla, ainakin viikon.. katsotaan sitten. Tässä on aika monta suojaamatonta ollut, saa nähdä... tai suojaamatonta ja suojaamatonta, unohtanut syödä pillereitä.

tein tänne nyt ihan tän tunnuksen :) tein uuden samanlaisen testin ja yhä näytti vaan epäselvää. Odotan nyt ihan kunnolla, ainakin viikon.. katsotaan sitten. Tässä on aika monta suojaamatonta ollut, saa nähdä... tai suojaamatonta ja suojaamatonta, unohtanut syödä pillereitä.

Olisihan sen jo pitänyt vahvistua huomattavasti, jos se positiivinen olisi. Eli että nega on ja voit luottaa siihen.

Yhteistyössä