Haamu raskaustestissä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppa meg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppa meg

Vieras
Tein raskaustestin tänään. en heti huomannut siinä mitään, mutta nyt muutamaa tuntia myöhemmin katsoin testiä uudestaan ja kun pitää sen pöydällä ja katsoo ylhäältä alas testiä siinä näkyy haamu viiva, joskin hyvin hyvin haalea. menkat myöhässä yli 1kk!! voiko olla että joillakin ihmissä testit eivät ikinä anna kuin haamuja??

mulle tuli selvä "viivanpaikka" vähän testiajan ulkopuolella, kuvittelin siihe väriäki vähä..no neuvolaan menin parin päivän päästä nii siellä sitte nega..
muttei sitä ikää tiiä.. lycka till!:)

siihen voi olla monta syytä et menkat jää välii..itelläki toista kuukautta menkat pois ja en oo tod raskaana.. se on joku hormonihäiriö.Pit ku alkaa oikeesti olee kipuja jne ja menkat huomattavan paljo (2-3kk pois) ni sitte mee lekurii..voithan sä nytki mennä lääkärii mutta tuskin ne mitään tutkii vielä..ainakaa multa ei tutkinu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä oon tehny testejä ton reilu kk aikana ainakin 2 krt viikossa, jokaisessa samainen roskishaamu/haamu...
tiedä sitä sitten

No siinä tapauksessa niiden olisi tässä ajassa pitänyt jo voimistua.
Me ei voida tietää missä sun menkat on, varaa aikaa lääkärille, eiköhän se selviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä oon tehny testejä ton reilu kk aikana ainakin 2 krt viikossa, jokaisessa samainen roskishaamu/haamu...
tiedä sitä sitten

2 krt/viikossa??
Ja haamujakin tullut mutta nyt tulit kysymään yhtä roskishaamua?
Just...

Kannattais tosiaan lukea ne testin käyttöohjeet, ei niissä huvikseen sitä testiaikaa määritellä.

Niin voisin minäki tässä pissailla tikkuun huvikseni vaikka joka toinen päivä ja ihan varmasti saisin 90% testeistä roskishaamun, enkä tasan tarkkaan ole raskaana.

ei kannata hysterioida yhen roskishaamuntakii..mäki niitä oon saanu mut kyl sit raskaana se on selkee plussa..jos noin kauan oot testaillu niin sitte ainaki pitäs jo selvääkin selvempi plussa olla eikä' mikään roskishaamujen roskishaamun esiäidin isoveljen koiranhännän töyhtö.

Alkuperäinen kirjoittaja jujje:
ei kannata hysterioida yhen roskishaamuntakii..mäki niitä oon saanu mut kyl sit raskaana se on selkee plussa..jos noin kauan oot testaillu niin sitte ainaki pitäs jo selvääkin selvempi plussa olla eikä' mikään roskishaamujen roskishaamun esiäidin isoveljen koiranhännän töyhtö.

:P

Yhteistyössä