Haamu keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs nyt

Vieras
Eli testasin tänään älyttömän haalean haamun.
Ensin ajattelin et se on vaan viivan paikka, mut kyl mä luulen et se se haamu oli, sen verran selvä kuitenkin, mutta siis todella haalea.
Keskenmenon jälkeen ei vieläkään ole kuukautisia tullut.
Mietin vaan että onkohan toi haamu nyt hyvä vai huono merkki?
Muutaman päivän päästä ajattelin testata uudelleen, mutta ajattelin nyt kysyä onko muilla ollut vastaavaa tilannetta, ja jos, niin miten raskaus siitä jatkui<<?

Onko sinulla ollut keskenmenosi jälkeen jälkitarkastusta tai verikoetta, jolla varmistetaan että kohtu tosiaan tyhjentynyt kokonaan? Itselläni keskenmeno meni kesken itsekseen kokonaan eli ei tarvittu mitään toimenpiteitä (kaavintaa tms), mutta parin viikon kuluttua testattiin verikokeessa, että raskaushormoni poistunut. Muuten olisi kuulemma ollut merkki siitä että jotain on saattanut sittenkin jäädä kohtuun. Voisiko sinulla olla kyse siitä? Ja minulla ainakin neuvottiin käyttämään ehkäisyä ensimmäisiin kuukautisiin asti....

Siis kyllä,keskenmenon jälkeen olen testannut negan,sen lisäksi toisessa kaavinnassa veritestissä tuli nega.
Keskenmenosta aikaa pari kuukautta jo, kaavittu on kahdesti kun ensimmäisen kerran jälkeen oli jäänyt jotain.
Viimeisestä kaavinnasta on puolitoista kuukautta.

se arvo viisi tarkoittaa? Mulla verikokeen tulos oli 36 ja sanoivat et on hyvä, koska sen pitää olla alle 500, niin on merkki että kaikki ok. Kyse siis siitä hcg-arvosta, vai mikä lie.

Mulla kaksi kuukautta keskenmenosta. Ja toiset menkat tuli jo. Testasin myös haalean haamun ennen toisia menkkoja, haaleni pikkuhiljaa. Eli voi hyvin näyttää vielä haamua. Hormooni voi laskea hitaasti.

Mulle sanottiin, että kuukautiset ei tule ennen kuin hcg-hormoni laskenut sinne alle 5:een. Itselläni tarkastettiin verikokein hcg-arvot n. parin viikon välein ja n. 7 viikkoa meni siihen kun kuukautiset alkoi ja samalla arvot laskeneet "nollille" eli alle viiteen. Eli aika pitkään meni ja melko hitaasti voi joillain laskea. En tiedä sitten näkyykö pissatestissä plussa mihin saakka kun arvot pikkuhiljaa laskevat..? Toivottavasti ap:llä kuitenkin tarkoittaisi plussaa!

Yhteistyössä