Haamu Acon10:llä näillä kierron päivillä - kokemuksia?

Kääks, vauvaa on yritetty kesästä lähtien ja eilen kp 26/30 testasin Acon 10:llä haamuplussan. Ehkä minuutin ehdin odottaa kun viiva tuli näkyviin, haalea mutta ihan erottuva kuitenkin. Tänään on kp 27/30 ja sama juttu!

Onko kokemuksia Acon10:istä, minkä verran antaa virheitä? Jos kyse on vain jostain hipaisusta, jonka vuoksi hormonitaso olisi nousussa, näkyisikö haamu kaksi päivää?

Tää kierron loppu on ollu erilainen kuin ennen rintojen osalta, ennen ne kipeytyivät heti kierron puolivälin jälkeen mut nyt tässä kierrossa vasta toissapäivänä. Munikset on PCO-tyyppisiksi todettu, mut tässä kierrossa ovis tapahtui sillä gyne ultrasi mut n. päivä oviksen jälkeen.
Alavatsassa jossain siellä "syvällä" on viileksinyt useamman päivän, enemmän ehkä tuossa oikealla puolella alhaalla. Iltaisin lämmöt on koholla, väsyttää ja palelee ihan helvetisti (sormet koko ajan kohmeessa).

Jännittää. Mutta oon varautunut siihenkin, että testi huijaa....

Pakko oli päästä vähän purkamaan!
 
Moi.

Hcg hormooni tuplaantuu suunnillee kerran 48tunnissa. Tee ylihuomenna uusi testi niin pitäs tulla jo vahvempi viiva. Itse kerran testasin siten että tiesin kunakin testipäivänä paljoko hcg:tä on veressä. Testitikussa oli samanlaiset viivat vaikka eka kerralla hcg oli 17 ja toisella 34. Eli ootas vaan rauhassa että pitoisuus nousee.

Sekin on vielä voinut vaikuttaa tulokseen kuinka kauan virtsa on ollut rakossa. Eilinen näyte on voinut olla "vahvempaa" vaikka tämän päiväisessä olisikin pitänyt periaatteessa olla enemmän hcg:tä.
 
Hulluksihan tässä tulee. Tänäänkin kp 28/30 tuli se haamu tikkuun. Ei se mitenkään huomattavasti ollu tummempi kuin nuo edelliset.

Kai se pitäs nyt vaan relata ja oottaa tonne kp 30 asti että alkaako ne menkat vai ei. Ääk ja kääk!
 
Moi!
Mulla on oviksesta nyt 11 päivää! Ehkä liian vähän kumminkin että viiva vahvistuisi...

Olin jo ennen viittä aamulla tekemässä testiä, kun silloin heräsin karseaan pissahätään enkä halunnu hyviä ytyjä aineita pissata hukkaan ;)

Hermoja raastavaa tää on. En oo koskaan ennen saanu haamuja. Oireet on ennallaan. Tulis nyt jotain etomista tai jotain edes!

Tsemppiä meille :hug:
 
Sinne tikkuun se haamu tänäkin aamuna vain muodostui, vieläpä aika nopeasti. Olisko ehkä ollut hieman voimakkaampi kuin edellisinä päivinä. Nyt on kp 29/30. Jännittää niin kovasti!

Kävin ostaa maanantai-aamuksi Apteekin raskaustestin, jos siinä herkkyys olisi pienempi. Odottelen nyt viikonlopun ja katsotaan sitten, onko menkat alkanu. Rinnat on kyllä vielä vain kipeämmät kuin ennen. Mies sanoi, että nännit näyttäis tummemmilta. Mahaa "kivistää" silloin tällöin.
 
Totta, lupaavalle kuulostaa molempien viivailut ja Ineksen testikuvassa on kyllä ihan oikea viiva 99 % varmuudella :) Onnea ja tsemppiä, toivottavasti kumpikin tuotte pian iloisia uutisia, niitä on aina kiva kuulla!
 

Yhteistyössä