Hääleikeistä jälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Organisaattori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Organisaattori

Vieras
Täällä on viime päivinä ollut muutenkin juttua hääleikeistä, niin ajattelin minäkin kysäistä täältä apuja :)

Tarkoituksena olisi järjestää "sukujen välinen taisto" eli siis pistää morsiamen ja sulhasen suku kilpailemaan keskenään. Olisiko siis ideoita mikä tämä kilpailu voisi olla. Tila on aika rajallinen...

Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!!

tietovisa hääparista?
taikka kysytte molempien suvuilata 5 kysymystä toisesta hääpärista, siis siitä joka ei ole omaa sukua.. tajuatko..

vaikka pikkusen noloja , mutta ei liian :D

jos vielä kerran jotku kokee, että he voi nöyryyttää vieraitaan joillain imbesilli leikeillään. Ohjemlanumerot ostetaan tai teetetään HALUKKAILLA, ei hemmetti pakoteta niin yhtään ketään mihinkään!!!!

Ei leikkejä, pliiis...!!

Ne on mauttomia, lapsellisia eikä sovi niin arvokkaaseen päivään. Jos on ihan pakko niitä ottaa, sopikaa etukäteen osallistujien kanssa, älkää ainakaan pakottako mukaan niin kuin monesti yritetään.. Siinä on kiusallinen tilanne ihmiselle joka ei pidä esiintymisestä mutta tulee leimatuksi ilonpilaajaksi jos ei tahdo mukaan.

Oman kokemukseni mukaan vessoissa on aina kummalisen täyttä juuri silloin kun leikkeihin revitään "vapaaehtoisia" osallistujia....

Hankkikaa hyvä leikin vetäjä, ettei tunnelma lässähdä kesken kaiken. Ei liian pitkää kilpailua, kukaan ei jaksa katsoa kun raadit miettii tietokilpailu vastauksia.

Musta leikit on ok, kuhan "vapaaehtoisten" määrääminen yms muut suoritetaan ripeästi. Kilpailuiuhin kannattaa sopia osallistujat jo etukäteen, niin välttyy joukko pakoilulta juhlassa.

Useissa häissä käyneenä voin sanoa, että häät ilman ohjelmaa/leikkejä ovat yleensä hirmu tylsiä.. Vieraat yleensä aina lähtiessään kehuvat, että oli mukavaa kun oli hauskoja ohjelmanumeroita ja leikkejä. Varsinkin nuo tietovista ovat hauskoja, kun kysymykset eivät ole tylsiä, usein toimii sellainen jossa on vaihtoehdot vastauksille ja kysymykset humoristisia.. Ja olen siis ihan työn puolesta ollut monissa häissä..

Mä oon sit varmaan kaikkien mielestä tosi outo, mutta kyllä mä tykkään että jotain pientä leikkiä on hääjuhlissa! Morsiamen ryöstö on ainakin ehdoton ja sit just tuollainen sukujen välinen taisto kuulostaa aivan mahtavalta :D Tähän osallistuu tietenkin appivanhemmat ja ehkä morsiamen ja sulhasen sisarukset :)

Alkuperäinen kirjoittaja Organisaattori:
Täällä on viime päivinä ollut muutenkin juttua hääleikeistä, niin ajattelin minäkin kysäistä täältä apuja :)

Tarkoituksena olisi järjestää "sukujen välinen taisto" eli siis pistää morsiamen ja sulhasen suku kilpailemaan keskenään. Olisiko siis ideoita mikä tämä kilpailu voisi olla. Tila on aika rajallinen...

Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!!

B-I-N-G-O!

Haha, meillä oli pari hääleikkiä ja vieraat kyseli, et eikö ois lisää. :D

Et kyllä niistä jotkut tykkää, riippuu siitä, mitä tekee.

Mulla ei tuohon sukujen väliseen taistoon tule muuta mieleen kuin se iänikuinen kaulin-juttu, mut en tiiä, onks se sitten just niin hauska..

tämä tankotanssi, että jos vaan kilpailu sukujen kesken. Anopit, appi ja siskot nyt ainakin osallistumaan. Muut vieraat huutoäänestyksellä sitten äänestää voittajan.

Yhteistyössä