Haaleat plussat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Nyt ei meinaa mielenterveys riittää. Menkkojen piti alkaa viime perjantaina, siinä tienoilla oli todella paljon vihlontaa mahassa ja rintojen särkyä. Sitten viikonloppuna kaikki oireet katosivat. Parin päivän välein olen tehnyt testin ja tulos on hyvin haalea +. Eikö plussan pitäisi kuitenkin jo vahvistua muutamassa päivässä? Luulenpa ettei enää arvot kohoa ja keskenmeno edessä. :(

Sama juttu täällä :( Ja yhteen testiin ei tullut mitään ja sitten tein uuden niin taas haalea plussa..viime pe olen tehnyt jo ekan haalean..mutta ekalta tein esimmäisen testin vasta kp 45..ku kierto 35-40..huomenna olisi se kp 45..
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että joiltakin tuo arvo nousee hitaasti, ajattelin kokeilla herkempää testiä.
Toivotaan parasta !!

mulla on aina ollut tosi haalea viiva raskaustestissä jos on ollut plussa. Eikä keskenmenoja ole ollut. olen myöhemmin käynyt tarkistuttamassa neuvolassa tai terkkarissa. mutta tosiaan haaleakin on plussa, eikä minulla vahvistunut ikinä, vaikka kokeilin myöhemminkin raskautta.

Mä en tehnyt kuin yhden testin ja senkin jo sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Testi näytti haaleaa plussaa, enkä minä edes epäillyt sen paikkansa pitävyyttä, tosin mulla oli kyllä pahoinvointiakin ym. oireitakin vähäsen:) Nyt mennään jo rv 27+4 :)

oireiden häviäminen mietityttää. Ei olisi pitänyt tehdä niin montaa testiä. Tuskaisat pari viikkoa tulee ennen kuin ultraan pääsen. Esikoisesta kun pläjähti kunnon plussa parin päivän jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Mitkä oireet on hävinnyt? Useinhan tossa vaiheessa onkin vaan niitä "menkkaoireita" ja varsinaiset raskausoireet tulee vähän viiveellä kun istukka alkaa kehittyä ja hormnitaso nousta. Itsellä ainakin noi menkkaoireet (nipistelyt, alavatsajomotukset sun muut) loppui n. viikko sen jälkeen kun menkat olisi normaalisti alkaneet, ja varsinaiset raskausoireet alko vasta 6-7 viikolla..

Omaan normaaliin kk kiertooni ei koskaan ole kuulunut vatsan vihlonta eikä rintojen särky. nyt niitä oli useamman päivän niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitten oireet katosivat. Toisaalta viimesimmän testin ohjeissa luki, että viivojen väriä ei tulisi verrata keskenään, mutta jotenkin nyt olen saanut päähäni, että hcg arvot eivät nouse kun raskaustestien plussat ovat niin hailakoita.

Riipppuu ihan oviksen ajankohdasta. Jos sulla on mennyt yli 14 vrk oviksesta niin sitten tuo arvo ei valitettavasti ole kovin hyvä. Mutta jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siitä mennyt vasta vähän aikaa niin ehtiihän se nousta. Onko sulla aavistusta oviksesta?

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, on se raskaus varmaan jatkunut pienemmilläkin aloitusarvoilla. Onko sulla tohon hcg-arvoon jotain kontrollia eli katsotaanko, että lähteekö kehittymään oikeaan suuntaan?