Haalea viiva raskaustestissä - miten kävi?

• Viestiketjun aloittaja hermona
  • Ensimmäinen viesti
hermona
Ei kai tässä auta kun odottaa, mutta olis kiva kuulla kokemuksia suuntaan ja toiseen.

Tänään on 16pv ovulaatiosta ja haalea viiva näkyy testissä. Maanantaina se oli ehkä vielä hitusen haaleampi. Ajattelin, että nyt varmaan jo olis ihan kunnon viiva, jos normaali raskaus olis alulla. Uskaltaiskohan vielä elätellä toivoa?

hermona
Oon melko epäuskoinen raskauden jatkumiseen, kun ei pitänyt olla edes mahdollista, että tulen raskaaksi. Lapsettomuushoidot Naikkarilla lopetettiin aikanaan kannattamattomina.

Kiva kuulla, että haamuviivat juoksentelevat :).

Itse sain haamujen haamun ennen kuin menkkojen olisi pitänyt edes alkaa, ihan testiajan sisällä siis. En usko, että sitä olisi kukaan muu edes nähnyt kuin minä itse. Sen jälkeen varmaan 8 testiä negaa, paitsi toinen clearblue näytti myös niin haamua, että hädintuskin näki.
Vasta kun kuukautiset olivat 2 viikkoa myöhässä, sain ekan selkeän plussan. Haamuista siis tummaksi viivaksi! En kai siis omiani ainakaan nähnyt..:)

AnnaManna
Mulla on melkein tasan 3vuotias haamu. Muistan aina sen tunteen kun testasin kun menkat oli pari päivää myöhässä ja jännityksellä menin ajan umpeuduttua katsomaan tulosta ja siinä oli haalean haalea viiva. Ensimmäinen ajatus oli; MIKÄ TOI NYT SITTEN ON?! Siis kun odotin selkeää tulosta, joko siinä on viiva tai ei, mutta mikäs tulos tuollainen on? No plussahan se kuitenkin oli ja neuvolassa silloin sanoivatkin ettei sillä voimakkuudella ole väliä. Seuraavassa raskaudessa testasin samoihin aikoihin ja oli heti kunnon viiva. Yhtä reippaita lapsosia ovat =)

Yhteistyössä