Haalariasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä siis 8 kk ikäinen poitsu ja haalarin osto olisi edessä.. Ulkona vielä istuu vain rattaissa, ei siis vielä konttaile tai mitään muutakaan. Toppapuku alkaa kohta olla liian kuuma ulkoiluun niin nyt mietin että minkälaisen haalarin ostan kevääksi. Ja minkä kokoinen olisi hyvä että se mahdollisesti menisi vielä syksylläkin. Nyt vauvalla siis käytössä 68 vaatteet. Auttakaa tietämätöntä :)

varmaan sellanen kevyesti topattu eli vanuhaalari. esim mikrokuitukankainen joka hylkii vettä ja lika.. nyt oli sokoksella 3+1 päivillä jonkii verran tollasia.samoin jesperjuniorissa..

http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972

toi city jonathan

Kyllä minä hiekkalaatikolle päästän siinä vaiheessa kun osaa ulkona itse liikkua. Nyt vain ryömii, ja se ei vielä ulkona onnistuu. Keväämmällä ehkä onnistuu ja syksyllä ehkä jopa käveleekin.. mutta siis kannattaa ostaa tämä kovasti puhuttu välikausihaalari :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä hiekkalaatikolle päästän siinä vaiheessa kun osaa ulkona itse liikkua. Nyt vain ryömii, ja se ei vielä ulkona onnistuu. Keväämmällä ehkä onnistuu ja syksyllä ehkä jopa käveleekin.. mutta siis kannattaa ostaa tämä kovasti puhuttu välikausihaalari :)

Toki kukin tekee mitä haluaa. Meillä oli kyllä ukko lapio toisessa kädessä ja auto toisessa kädessä hiekkalaatikossa istumassa kauan ennen kuin käveli yksin. Lapiohommat olivat ihan hitti.

mä kävin eilen osstamas pojalle 9kk prismasta kaksosasen kirafin puvun! ppoika käyttää kokoa 80cm joten ostin 86cm..menee sit syksylläki. on kyllä pojalla myös kokopuku ni voi sit vahdella :)

Yhteistyössä