Haalari vai toppatakki ja housut eskarilaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä erimielisyyksiä tytön kanssa , kun hän haluaisi toppa-asun ja minä olen vielä haalarin kannalla. Kumpi kannattaa ostaa ? Toppahaalari olisi kyllä mun mielestä paljon parempi ulkoleikkeihin vielä tämän ikäiselle. Välikausipuku ostettiin , kun ei suostunut haalari laittamaan päälle.

mäkin oon miettinyt et kumman ostais. haalari ois helpompi/nopeampi pukea mut poika on kuitenkin jo eskarilainen niin pitäskö sen ikäisellä olla jo kaksosainen puku.

Meillä on takki+housut ja kotipihakäyttöön haalari. Tämä on meidän kompromissi, haalarihan on paljon käytännöllisempi. Oikeasti ekaluokkalaisillakin on paljon haalareita, mutta tätähän ei meillä kotona uskota.

Ajttelin ostaa kaksiosaisen puvun, missä lumilukko vyötäröllä ja lahkeen ja hihan suissa. Vielä kun löytäisi sopivan hintaluokan... ja tietenkin materiaaliltaan ainakin jonkun verran kosteutta pitävän... Rahaa olis lapsen tämän talven vaatteisiin noin 100e mill äpitäis saada tuo puku, kengät, päähine ja hanskat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harmittaa vaan jos ostan kalliin haalarin ja sitten sitä ei käytetä. Näin voi käydä hyvinkin jos muut eivät haalareita käytä.

meillä on se haalari jo toisen vanha ja sitä voi hyvin käyttää eskarissakin, jos mieli muuttuu. Jos teillä on lapset samaa sukupuolta, voisit ostaa kohtuuhintaisen haalarin alkutalvesta (se kävisi seuraavalla pihahaalarina) ja alesta 2-osaisen puvun.

Haalari vielä ehdottomasti helpompi ja nopeampi pukea . Poika on koulun eskarissa jossa apuja pukemiseen saa tosi vähän . Ehtiipä kunnolla ulkoilla. En olis ihan varma malttaisko toi poika niitä lumilukkoja laittaa kunnolla kiinni.

Harvoin kellään enää eskarissa haalaria, ellei sitten eskari pidetä samoissa tiloissa päiväkodin kanssa. Mikäli on samoissa koulun kanssa, voipi jäädä käyttämättä.

Ainakin meillä vanhin, vaikka ei yleensä piittaa mitä päällä, ilmoitti parin päivän jälkeen, ettei ainakaan pistä haalaria eskariin.

Just aamulla kattellin valmistajien nettisivuja, niin kyllä ainakin kokojen puolesta niitä haalareita on tarjolla vielä paljon vanhemmillekin. Remulla noin 150 cm ja Rasavilillä yli 160-senttiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja kokoja:
Just aamulla kattellin valmistajien nettisivuja, niin kyllä ainakin kokojen puolesta niitä haalareita on tarjolla vielä paljon vanhemmillekin. Remulla noin 150 cm ja Rasavilillä yli 160-senttiselle.

Jee, mä taidan ostaa itselleni sellaset!

Meillä ei esikoinen (poika) suostunut enää eskarissa haalaria käyttämään. Muutamien tappeluaamujen jälkeen kävin ostaan kaksiosaisen. Onneks haalari kelpas kotipihalla niin ei ihan menny hukkaan.

Tytölle ostin suosiolla takin ja housut.

Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
Meillä ei esikoinen (poika) suostunut enää eskarissa haalaria käyttämään. Muutamien tappeluaamujen jälkeen kävin ostaan kaksiosaisen. Onneks haalari kelpas kotipihalla niin ei ihan menny hukkaan.

Mikäköhän siinä haalarissa on lapsen mielestä niin kauheata, kun ei sitä aikuinen ymmärrä...? Ja ketkä oikeastaan käyttävät noita 150-160-senttisiä, kun niitä kuitenkin myydään?

Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:

Mikäköhän siinä haalarissa on lapsen mielestä niin kauheata, kun ei sitä aikuinen ymmärrä...? Ja ketkä oikeastaan käyttävät noita 150-160-senttisiä, kun niitä kuitenkin myydään?

Olisko jossain harrastuskäytössä? entiiä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jee, mä taidan ostaa itselleni sellaset!

Mut hei, oisko aika tyylikästä kun ulkoisisitte lasten kanssa samanlaiset haalarit päällä! :) Heti vaan hankkimaan!

Uusimmat

Yhteistyössä