Haalari: ticket vai pop?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haisuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen kun tietäisin.... :)

Itse mietiskelen näiden kahden välillä:
http://www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60088241&colorid=3975537&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors

http://www.ticket2heaven.dk/en/girl/outerwear/baggie-suit-8/?cHash=cb6c85015fe128be8aa33a60216513c9

jos olisin noin paljon rahaa laittamassa haalalrin niin sovittaisin ehdottomasti ja ottaisin sen joka istuu paremmin ja jossa koko osuu niin että ei tarvi pohtia kahden koon välillä. noin on istuvuudeltaan tosi erilaisia haalareita. poppi sopii hoikalle paremmin, ticket, no persjalkaisille. suoraan sanoen harvoin näkee ticketin haalarin istuvan kunnolla jonkun päällä, aina ne roikkuu. ticketin takki ja housut taasen näyttää hyviltä.

Popin haalariin oon kuitenkin kallistumassa. Meidän hoikkeliinille varmaan parempi malli kun Ticketin haalari, joka myös meillä oli viime talvena. Ostan kai sen jos siitä on vielä lähiliikkeessämme kokoja jäljellä...

Ticketistä ei ole kokemusta, mutta P.OPista on. Ainakin kaksiosaiset toppapuvut ovat tosi hyviä. Lienevät samaa materiaalia kun haalari? Tosi lämpimät ja myös vettä pitävät.

Meillä on roteva ja pitkä tyttö ja kuitenkin olen kallistumassa poppiin. Tickettiä meillä on ollut aikaisempina talvina ja jotenkin se kyllästyttää. Onneks voi tosiaan käydä ihan liikkeessä sovittamassa. Laatu on varmasti kummassakin hyvä, joten eiköhän päätös tehdä ulkonäön ja istuvuuden perusteella.

Mielelläni kuulen käyttökokemuksia popin talvihaalareista. :)

Meillä on tykätty kummastakin merkistä. T2H Baggie North on ollut parina talvena, nyt ostin Popin talvihaalarin (käytössä ollut aiemmin Popin vk-haalari). Poppi on notkeamman tuntuinen ja tosiaan malliltaan kapeampi kuin noi ticketin baggiet.

Kummatkin varmaan ihan hyviä, osta se, kumpi sun/lapsen silmää enempi miellyttää.