Häälahjavinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

40v tytär

Vieras
Täältähän avun saan minäkin.. Siis: Mitä annan isälleni, 60v, ja hänen tuoreelle vaimolleen heinäkuussa häälahjaksi? Hääpari on tavallisia työläisiä kerrostalossa, joilla on kaikkea tarvittavaa. Kovin läheisiä ei olla, enkä miljoonia halua lahjaan laittaa, mutta jotain varmaan pakko on antaa. Eli rivien välistä luet että vähän pakosta meen koko tilaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja 40v tytär;26206054:
Minusta kylpyläviikonloput kahdelle on liian kalliita, sisaruksia ei ole. Muuten kiva idea, jota itsekin olen päässäni pyöritellyt.

oliswiko sitten muita sukulaisia mitä vois tulla kimppaan? yksin hankittuna tuo onkin kallis lahja,kimpassa hinta olis ok.,jos vaikka kolmeen osaan sais jaettua.

oliswiko sitten muita sukulaisia mitä vois tulla kimppaan? yksin hankittuna tuo onkin kallis lahja,kimpassa hinta olis ok.,jos vaikka kolmeen osaan sais jaettua.

Pitävät pienen tilaisuuden, eli vaan lapset perheineen on kutsuttu. Maistraatissa vihitään ja ravintolassa ruoka. Ryyppy"jatkot" ryyppykavereille on jossain, mut ei pal kiinnosta. Siks tää on niin pirun vaikeeta, yleensä mä oon hyvä keksimään lahjoja, mut nyt lyö ihan tyhjää.

[QUOTE="Piika-äiti";26206237]Me annoimme vastaavassa tilanteessa KUA:n kautta puun taimia jonnekin Afrikan kolkkaan.[/QUOTE]

Tästä innostuin heti, mut sit aattelin et onkohan se vähän niinku v***uilua. Kyl mä kuitenkin toivon et he tulee elämässään onnellisiksi, vaikken halua itse tekemisissä ollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja 40v tytär;26206262:
Pitävät pienen tilaisuuden, eli vaan lapset perheineen on kutsuttu. Maistraatissa vihitään ja ravintolassa ruoka. Ryyppy"jatkot" ryyppykavereille on jossain, mut ei pal kiinnosta. Siks tää on niin pirun vaikeeta, yleensä mä oon hyvä keksimään lahjoja, mut nyt lyö ihan tyhjää.

Meillä oli jotenkin niin samanlainen tilanne. Mentiin häihin velvollisuuden tunnosta ja äkkiä tultiin pois ja kun isällä ja nuorikollaan oli kaikkea enemmän kuin tarve vaatii, niin tuo KUA:n kautta annettu lahja oli hyvin selvä valinta. Lahjasta hyötyi ainakin joku todellisessa tarpeessa oleva jossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja 40v tytär;26206283:
Tästä innostuin heti, mut sit aattelin et onkohan se vähän niinku v***uilua. Kyl mä kuitenkin toivon et he tulee elämässään onnellisiksi, vaikken halua itse tekemisissä ollakaan.

Itse en tätä v*****u aspektia silleen ajatellut, koska itse arvostan kovasti tämän tyyppisiä lahjoja ja itse annan ja saan niitä joka vuosi.

Yhteistyössä