häälahjaa, edullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Onko tökeröä antaa pariskunnalle joka menee naimisiin 20e rahaa kun he rahaa lahjaksi toivovat vai sittenkin ostaa jotain vaikka heillä omien sajonesa mukaan on jo kaikkea? rahaa ei tällä hetkellä kauheasti ole ja meidän perheestä meni kuitenkin 300e jo pelkkiin polttareihin :( niihinkään en olisi osallistunut jos oisin tiennyt kuinka kalliiksi se tulee, minulta ja mieheltäni!!

Musta oikein sopiva summa. Me saatiin jopa helvempia lahjoja, joita oli meidän häälahjalistalla (n.10 euroa). Musta kukin rahatilanteensa mukaan. Se on heidän ongelma jos eivät osaa arvostaa lahjaa.

Antaisin rahana, jos sitä toivovat. 20 ? on minusta hyvä summa! Jos heillä on joku tili niin siellähän ei pitäisi näkyä kuka on antanut paljonkin. Kai? Sitten vaan korttiin kirjoitat että muistaminen on tilillä.

Minä en odottaisi mitään lahjaa noin kalliiden polttareiden jälkeen. Miehen polttareihin meni 50 e/ osallistuja ja se jo hävettää minua! Onneksi omani oli halvemmat.

Ehdottomasti rahaa jos rahaa ovat pyytäneet, itse ainakin kerryttäisin häissäni häämatkarahastoa ja silloin pienikin lahja olisi ilo (toisin kuin joku turha koriste-esine/kattila/muu).

Uusimmat

Yhteistyössä