häälahja apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
semmoinen tarjoustalon/tiimarin kori jossa on montaa eri suklaalaatua,semmoisia vähän parempia ja hienompia vaikka tryffeliä yms ja sellofaaniin ja hieno nauha ja ruusuke ja kiva kortti

Me saatiin jotkut humoristiset vaimo- ja mies -tyynyliinat. En tiedä mitä maksaa, mut tuskin hirveän kalliita ovat. Niissä on hauskoja (?) ohjeita tuoreelle avioparille.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kangas essut joihin on itse kirjaillut hääparien nimet. Siis molemmille oma omalla nimellä ja yhteisellä sukunimellä.

Tää ei toimi jos ei tule olemaan yhteinen sukunimi.

Sellaset tyynynliinat missä toisella puolella on raamatusta pätkä (rakkaus on... ) ja toisella puolella "muutin takaisin äidin luokse" ja "muutin sohvalle nukkumaan".
Saa sitten tyynyä kääntämällä ilmaista mielialaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kangas essut joihin on itse kirjaillut hääparien nimet. Siis molemmille oma omalla nimellä ja yhteisellä sukunimellä.

Tää ei toimi jos ei tule olemaan yhteinen sukunimi.

Sellaset tyynynliinat missä toisella puolella on raamatusta pätkä (rakkaus on... ) ja toisella puolella "muutin takaisin äidin luokse" ja "muutin sohvalle nukkumaan".
Saa sitten tyynyä kääntämällä ilmaista mielialaa.
missäs näitä myydään?

Tunnethan parin hyvin? Tiedät maun? Eikä ole lahjalistaa?

Mä kuolisin jos saisin tulloaisen tekstityynyliinasetin. No en nyt sentään :| Mutta se olisi hyvin epämieluisa lahja.

Jos ei millään keksi, niin vaikka 20e lahjakortti kirjakauppaan? Sillä saa sitten mieluisen albumin/kirjan/piirustusvälineet jne.

Yhteistyössä