hääkukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Olisiko teillä ehdotuksia, mitä kukkia häissä voisi olla tähän vuodenaikaan ja tarkalleen ottaen joulukuun alussa. Haluaisin haakimpusta luonnollisen ja yksinkertaisen; enkä mielellään ruusuja. Poikamme saa nimen samaan aikaan.

Itse käytin helmikuussa neilikoita omassa kimpussani ja kaikissa koristeluissa. Esim. kun teillä on häät joulukuun alussa punaiset neilikat, paljon vihreetä ja jotain kultalankaa tai muuta vastaavaa niin näyttää aika kivalta. Tai sitten jos haluat jotain pojan värisempää esim lilaa. Mä tykkäsin itse kauheesti noista neilikoista, ei ole niin pakkasen herkkää ja kestää hetken ilman vettä. Itelläni tuli ainakin kiva kimppu hankien ja pakkasen keskelle, kun oli valkoisesta neilikasta sydänmen muotoinen ja siinä ympärillä paljon vihreetä ja roikkuvaa. Ja siihen reunalle laitoin hopean väristä lankaa.

Onnea häävalmisteluihin =)

lokaan lopulla ollan naimisiin menty ja mulla hääkimppuna oli nippu valkoisia kalloja :heart: ne mun lemppareita!

mut joulun aikoihin itse valitsisin tulppaaneja ainakin koristuksiin, voisin jopa ottaa tulppaani kimpun :p
silloin hyvä saatavuus kaikissa mahdollisissa väreissä...

neilikka on myös kaunis ja sopii talveen!

Yhteistyössä