hääkakku-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hay-D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä oli häissä hääparille erillinen pyöreä kakku missä oli hääpari koriste ja vieraita varten oli toinen kakku joka oli uunipeltin kokoinen hintaa en tiedä kun anoppi hankki kakut tilattiin noin kuukautta ennen kun käytiin katsomassa koriste konditoriosta samasta paikasta kakku ja koriste mutta riippuu paikasta paljonko ennen pitää tilata

http://www.aijaa.com/v.php?i=546670.jpg

Meillä oli tällainen. Kerma, valkosuklaa, mansikkakakku. Ja vieraita oli n.70 (lapset mukaanlukien). Kakun hintaa en tiedä, koska samasta paikasta otimme ruuatkin. =) :heart: Hyvää oli, ja kehuja tuli paljon!

Kakku oli n 40 hengelle. Paseerattua lakkaa ja valkosuklaata. Tavallinen iso kakku, päällä 2 marsipaanipossua (tyttö ja poika). Maksoi kunnan ateriapalvelusta tilattuna 33,30? ja oli aivan järjettömän hyvää :p

meillä oli kinuskikakku. muistaakseni neljä kerrosta... ylimmässä kerroksessa oli morsiuspari ja toiseksi ylimmässä vauvan tossu-koriste (ristiäiset samassa)... hinnasta ei hajua kun katsoin vaan pitopalvelun könttäsumman...

Vihjeenä, että elä anna ainkaan anopin sitä tehdä. Itte annoin sen takia, että tulis halvemmaksi, mutta kuinkas kävikään. Kakun täytteet oli aivan muuta mitä piti olla. Itse vielä sanoin vartavasten, kun kysy että saako sen täyttää mansikoilla sisältä ja saako laittaa mansikoita päälle. Mä sanoin sille että ehdottomasti ei ainuttakaan mansikkaa eikä mansikka hilloo. No eikös ollu mansikka hilloo välissä ja päällä mansikoita, niinku oikei kiusalla tehty

Meillä oli hedelmäkerroskakku jossa täytteenä sellainen rahka-kerma-ananas-omenatäyte ja päällä kermaa ja kiivihedelmää :p
Kakku maksoi sen verran kun tarvikkeet koska tein sen itse ;)

Yhteistyössä