Häähullut (Liv)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Siis sain taas oikeesti nauraa vedet silmissä ja en enään suorastaan ylläty mistään.
Hääapari kutsui liikaa juhliin väkeä,
ongelmahan ratkaistaan sillä kun ilmoitetaan näille hääkutsuun myöhässä vastanneille ettei he pääse häihin :D
Toki morsian tarjoaa osoitettaan vielä näille keneltä evää juhliin tulon,
sillä tietenkin heidän täytyy lähettää häälahja.
Morsian vielä perusteli että tottakai hän olettaa saavansa häälahjan sillä hän oli kutsunut heidät häihin.

Toivon todella, että ovat ihan käsikirjoitettuja juttuja ja jossain on hakutilaisuus, jossa etsitään eritapaa hölmöksi tekeytyviä morsiamia:D

En usko että on kirjoitettu ;)
Itsekin tiedän jopa ihan Suomen oloissa mitä ihmeellisempiä juttuja.
Kyllä suomalaisetkin saa ihmeellisiä päähänpistoja, juomaa (ruokajuomaa eli mehu vesi maito kotikalja) ei saa kuin yhden lasin
on jopa yksissä häissä ollut tarkkaa että jokainen laittoi tilille sen rahan ja sekin ilmoitettiin kovaan ääneen jos joku vei lahjan
"meillä ei ole lahjapöytää sillä toiveemme oli suoraan tilille"'
Tiedän erään hääparin (kaverin kaveri) jos et noudattanut lahjalistan toivetta et saanut kiitoskorttia.
Eräissä häissä oli lapsille leikkinurkkaus mutta kutsussa kielto ei lapsia häihin, sillä sitten hääpari "ihmetteli" kun eipä nyt kukaan tuonut lapsia kun teimme heille oman leikkinurkankin joten kyllähän näitäkin riittää :D
Samaan aikaan kun itse menimme naimisiin oli eräs nettituttu jolla oli 3 hääpukua ja 5 eri sormusta (kaikki ostettuna) kun ei osannut päättä.

Minä olen ihan ulkona hääjutuista, kun en ole ollut häissä melkein 20 vuoteen eikä itselläni ollut hääjuhlaa, oikeasti tuntuu vaikealta uskoa, että häät saavat naiset noin sekoamaan, vai ovatko he ns vaikeita persoonia jo valmiiksi? Ehkä niin:rolleyes:

Kyllä jotkut on ihan tohkeissaan ja hiton tiukkia mitä milloinkin taphtuu ja mitä päälle ym. Maailma kaatuu josjokin asia hiemanerilaila kuin oli suunniteltu.

Itse pidän mielummin sellaisesta hääjuhlasta missä sattuu ja tapahtuu ja menee omalla painollaan. Niissä juhlissa rennompaakin.

Jos nuo häähullut eivät ole käsikirjoitettua niin todellakin toivon, ettei Suomessa koskaan mennä samalle tasolle. Nämä birdezillat ovat niin uskomattomia, että ihmettelen, miksi kaasonsa ja tulevat puolisonsa pysyvät heidän rinnallaan loppuun asti. Eilenkin yksi höykkyytti kaasojaan, kun olivat hänestä liian lihavia ja sitten ei itse mahtunut hääpukuunsa. Sitten se yksi laulaja tappeli hääpäivänään bändin kanssa ja uhkasi mitätöidä liittonsa, kun mies oli maksusta ei mieltä. Nämä molemmat tapaukset olivat vielä kolmikymppisiä tai ylikin, joten on pakko katsoa seuraava jakso, jossa se 22-vuotias meneen säätä uhmaten naimisiin 40-vuotiaan rahapussin kanssa.

Mä oon seurannut kyseistä ohjelmaa jo kauan, ihan loistavaa! Aikuiset naiset vääntää itkua kun hiusten yksi kihara on vinossa ja välillä poljetaan jalkaa, "mut kun MÄ HALUAN!" Ihmettelen miten tuollaisilla tyypeillä ylipäänsä on kavereita, ja miksi he antavat kohdella itseään noin huonosti? Sulhasetkin on ihme tossukoita eivätkä uskalla sanoa vastaan. Vielä ei ole sitä jaksoa näytetty, missä sulhanen saa tarpeekseen morsiamensa kiukuttelusta ja peruu häät. Sitä odotellessa :)

[QUOTE="hih";24151570]Jos nuo häähullut eivät ole käsikirjoitettua niin todellakin toivon, ettei Suomessa koskaan mennä samalle tasolle. Nämä birdezillat ovat niin uskomattomia, että ihmettelen, miksi kaasonsa ja tulevat puolisonsa pysyvät heidän rinnallaan loppuun asti. Eilenkin yksi höykkyytti kaasojaan, kun olivat hänestä liian lihavia ja sitten ei itse mahtunut hääpukuunsa. Sitten se yksi laulaja tappeli hääpäivänään bändin kanssa ja uhkasi mitätöidä liittonsa, kun mies oli maksusta ei mieltä. Nämä molemmat tapaukset olivat vielä kolmikymppisiä tai ylikin, joten on pakko katsoa seuraava jakso, jossa se 22-vuotias meneen säätä uhmaten naimisiin 40-vuotiaan rahapussin kanssa.[/QUOTE]

Se joka sen bändin kanssa tappeli, vaikutti oikeasti ihan mielisairaalta. Mitä se sitä naamaansakin väänteli kaiken aikaa, ja muutenkin käytö oli pahempaa kuin Tuksulla ikinä. :O

Yhteistyössä