Hää/ylioppilas juhlien pukeutumisesta apua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Kerokaa mulle mikä kävisi suorien mustien housujen yläosaksi ylioppilas juhliin ja häihin?ja kai nuo suorat mustat housut sentään on ohan ok?Ei ole paljon ollut juhlia ja nyt olis kahdet tiedossa.Mietin että kävisikö esim joku toppi,mutta kuinka juhlava sen pitää olla?Apua,auttakaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti82:
Kerokaa mulle mikä kävisi suorien mustien housujen yläosaksi ylioppilas juhliin ja häihin?ja kai nuo suorat mustat housut sentään on ohan ok?Ei ole paljon ollut juhlia ja nyt olis kahdet tiedossa.Mietin että kävisikö esim joku toppi,mutta kuinka juhlava sen pitää olla?Apua,auttakaa!!

joo ihan samaa miettinyt, ja lisäksi pitäis olla semmonen, että pystyis imettämään riisumatta koko vaatekertaa...

Mulla ainakin on sellainen Andiatan musta toppi, jossa oli sisätoppi ja päällä sifonkia löysästi. Eli jotain vähän erilaisempaa jos pelkästään. Jos taas olisi esim valkoinen/kitti jakku päällä, niin ihan H&M:n perusmustallakin topilla voisin mennä. Silloin jakku olisi se juttu. Mustiin housuihin voisi yhdistää jonkun värikkäänkin topin, mutta silloinkin panostaisin yhä materiaalin.

Häihin pukeudun juhlavammin kuin yo-juhliin.

Yhteistyössä