haa..mä keksin tän päivän piristys töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
:laugh: pieni juttu mutta piristi..
viimenen tunti töissä ja mie kahtelin kun bussi hidastaa tossa kaupan kohdalla(bussi pysäkki on 300metriä aiempana) että onkohan rengasrikko tai jotain.. ei :laugh:
Bussikuski ajo auton sivuun, hyppäs autosta ,kipitti kauppaan ostamaan 2pakettia teetä ja jatko juosten matkaa :laugh: Oli kyllä vinha näky :laugh: :laugh: :laugh:
pieni asia mutta teki iloiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Tunnen yhden bussikuskin, joka menee ihan pokkana kahvitauolle kotiinsa, ja asiakkaat odottaa bussissa siinä talon pihassa. :whistle: Se on jo aika erikoista.

:o toi on jo kyllä omituista ja hölömöö..tää kuski on ihan huumoris miehiä(semmonen vekkuli).

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Tunnen yhden bussikuskin, joka menee ihan pokkana kahvitauolle kotiinsa, ja asiakkaat odottaa bussissa siinä talon pihassa. :whistle: Se on jo aika erikoista.

:o toi on jo kyllä omituista ja hölömöö..tää kuski on ihan huumoris miehiä(semmonen vekkuli).

Mun isä teki välillä kans noin. Lähin kahvila on yli 20 km päässä ja talo on ihan tien ja reitin varella. Samaan aikaan kuului se pysähdys työaikaan jotta aikataulu olisi pitänyt kutinsa eikä olisi saapunut seuraavalle pysäkille 20 min liian aikaisin. Näin lapissa, en se minusta ainakan ole hölmöä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Mun isä teki välillä kans noin. Lähin kahvila on yli 20 km päässä ja talo on ihan tien ja reitin varella. Samaan aikaan kuului se pysähdys työaikaan jotta aikataulu olisi pitänyt kutinsa eikä olisi saapunut seuraavalle pysäkille 20 min liian aikaisin. Näin lapissa, en se minusta ainakan ole hölmöä.

niiin no lapissa se on eri mut jos esmes niinku toistuvaan tuommosta jossaan suur kaupungissa niin :laugh: :saint:

Yhteistyössä