Haa- kerrankin ihan ok makuista sodastream colaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Nimittäin tuo uusi premium cola. Muut on tähän asti ollut :x ja maistuu ihan vanilla colalta kun sekaan tipauttaa hiukan vanilja aromia tai vaniliinisokeria. Vanilla cola on mun lempparia, mut tulee vaan hemmetin kalliiksi ostella sitä niissä pikkutölkeissä.

Täytyykö niihin laitteisiin ostaa jotain tiivistettä? Mikä idea siinä sitten on kun colaa saa halvalla kaupastakin?

En tajua...
Jos mä ostaisin ko laitteen niin tekisin sillä ihan mehusta limsaa.

Täytyykö niihin laitteisiin ostaa jotain tiivistettä? Mikä idea siinä sitten on kun colaa saa halvalla kaupastakin?

En tajua...

Niillä ei sais hapottaa muuta kuin vettä ja halvemmaks se tiiviste tulee kun saman määrän kaupasta ostaminen..

Mut hyvää en oo saanu niistä kyllä ikinä, mä hapotan vaan vettä.. :D

[QUOTE="hmm";26398501]Mä en juo noita koskaan, eiks ne oo jotain lisäainemättöö?[/QUOTE]
tässä uudessa ei oo makeutusaineita ollenkaan. Tuoteseloste:sokeri, vesi, väriaine,(karamelliE150d), elintarvikehapot(fosforihappo, sitruunahappo), happamuuden säätöaine(natriumsitraatti), makuaine, kofeiini.

En tajua...
helpompi se on kaupasta ostaaa tollanen pieni pullo tiivistettä, kun selkä vääränä kantaa niitä limsapulloja. Joo, voihan noita mehujakin käyttää, mut meillä juodaan kolaa ja vissyä.

Miksei saa hapottaa kuin vettä? Meillä oli se 80-luvun malli ja kyllä me sill hapoteltiin ihan kaikkia mehuja :)

Joku mainoskikka vaan, saadaan tyypit ostamaan niitä makuja
ensin hapotetaan se vesi ja sitten vasta lisätään se makuaine. Ymmärsin niin, että se "pilli" joka tulee pullon sisään, likaantuu. Vai onkohan siinä joku muu syy?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26398546:
ensin hapotetaan se vesi ja sitten vasta lisätään se makuaine. Ymmärsin niin, että se "pilli" joka tulee pullon sisään, likaantuu. Vai onkohan siinä joku muu syy?

Mulle joku puhui et jos hapottaa sen tiivisteen kans ni se kuohuis ihan pirusti O_o Joku vois ny testata tän? :oD

siis ei oikeesti kukaan oo niin tyhmä, että hapottais tiivisteen kanssa? ENSIN pitää hapottaa puhdas vesi ja sitte vasta lisätä tiiviste. se pullo voi muuten räjähtää, kun siihen tulee painetta niin paljon! ei pelkästään kuohu, vaan halkeaa koko puteli....
ja vissyä saa, kun ostaa sen pienen makutiiviste pullon, josta saa useita litroja samasta pullosta. olikohan muistaakseni teelusikan kärjellinen per litra sitä tiivistettä. :) sokeritonta, pelkkää makua. meillä on sitruuna ja mustikka ja ne on ainakin ihan saman makuisia kuin kaupastakin ostettuna :)

Yhteistyössä