Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos vastauksesta chef!Muistaks mitä se Kärcherin laite maksoi? Tai löytyyhän se varmaan pienellä hakemisella..
Että tekis mieli tota laitetta!
![]()
Muoks: Mä haaveilen myös höyryllä puhdistavasta. Harvoin uskon tvshopin ym. tavaroihin, mutta tähän uskon kyllä![]()
Me ostettiin se tarjouksesta hintaan 599, mutta edelleen sen näyttää saavan tarjouksesta, tosin nyt hieman kallimmalla eli 629 + postit.
NetAnttila - Kärcher Imuroiva höyrypuhdistin SV 1902 | Kodinhoito ja siivous
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22400414:Kokeilin ja tilasin. Ei käynyt meidän laminaattilattioille, jätti selviä vesilätäköitä jälkeensä.
Enkä todellakaan lähtenyt kokeilemaan laitetta ennekuin se oli käyttövalmis.
Laitoin paluupostissa takaisin.
Tumma laminaattilankkulattia meilläki... Hitsi, saispa jossai kokeilla tota ekaks!!! |O
Eiks siinä oo se palautusoikeus?![]()
Juu.. Olis vaan helpompaa, ku ekaks sais testata.Täytyy miettiä!
OMG!!! 600! :O Juu ehkä mä sit kokeilen mielummin tota TV-shopin juttua 150e...
Matkaroskis; kyl kai onkin tarkoitus et ekaks imuroidaan, ihan niinku muutenki ku lattiat pestään??
Mäkin olin skeptinen. En ois kuuna päivänä uskonut että höyry putsaa uunin lasin, mutta niin se vaan teki![]()
tollaselle se onkin ihan omiaan, ja esim. ahtaisiin pattereiden väleihin jos saa paineella suihkautettua niin saa pölyt kyytiä! ikkunoihin ja peileihin toimii, mut ei lattiapinnoille, paitsi ehkä laatoille.
ammattipiireissäkin käytetään höyrypuhdistusmenetelmää, useimmiten kuitenki sillon kun tarvii desinfioida.
Mä olen tuolla putsannut sekä laattalattiaa, että muovimattoa ja hyvin toimii. Myös eteisen kuramatosta höyryllä vedin taaperon pissat pois. Jösses mikä pissan haju siitä irtosi ilmoille, mutta kun työ oli valmis, ei pissanhajua enää matosta nenään saanut![]()
kyllähän sillä voi pestä vaikka rintaliivit jos niin haluaa mutta se on eri asia onko se hyväksi sille materiaalille. Esim. laminaatille höyrypesu.. ei ei.
Mä en nyt varmaksi muista mutta se taisi mennä siten, että laminaatillekin sitä sai käyttään, kunhan höyrytti ykkösellä. Mutta varmaksi en sano, kun en siihen niin perehtynyt...meillä kun ei laminaattia ole![]()