H2O moppi, kokemuksia kellään?? (TV-shopin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole tuota laitetta, mutta vähän samantyylinen, eli höryllä sekin toimii ja puhdistaa :)

Merillä on Kärcherin imuroiva höyrypuhdistin ja se on täydellinen :D Sillä kun vetelee lattiat, niin ei tasan jää mitään muuta, kuin se puhdas lattia. Ollaan tuolla pesty myös uuni ja saatu uunin ovilasi puhtaaksi...millään muulla ei sitä olla puhtaaksi saatu vaikka yritetty on monasti.
Lisäksi ollaan pesty ikkunat ja kirkasta tuli äärimmäisen helposti.

Ollaan höyrytetty myös leluja, pöytää, syöttötuolia ja varmaan kaikkea mitä maa päällään kantaa :)

Eli tämän perusteella uskon että tuo moppi on oikein kätevä :)

Ei oo hyvä! Saatiin lahjaksi n.viikko sitte ja onneks ei oo tosiaan omia rahoja siihen pantu.
Olis varmaan ihan toimiva,jos siinä ois vaikka imuri samassa tjtn.
Yksinkertasesti raskas,monimutkanen,kömpelö.. :/
Höyryllä kyllä siis lähtee monet liat,mutta se vaan "vaihtaa paikkaa"se lika. Ainoa + siitä,et sohvasta tuli kyllä puhdas :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22400414:
Kokeilin ja tilasin. Ei käynyt meidän laminaattilattioille, jätti selviä vesilätäköitä jälkeensä.
Enkä todellakaan lähtenyt kokeilemaan laitetta ennekuin se oli käyttövalmis.

Laitoin paluupostissa takaisin.

Tumma laminaattilankkulattia meilläki... Hitsi, saispa jossai kokeilla tota ekaks!!! |O

mummilla on tuo H2O ja mielestäni se on typerin siivousväline ikinä. Tosi hankala käyttää ja ei sillä kyllä puhdasta tule, se vaan siirtää sitä likaa paikasta toiseen.

OMG!!! 600! :O Juu ehkä mä sit kokeilen mielummin tota TV-shopin juttua 150e...
Matkaroskis; kyl kai onkin tarkoitus et ekaks imuroidaan, ihan niinku muutenki ku lattiat pestään??

No onhan se paljon rahaa, mutta toisaalta tuolla rahalla helpotetaan elämä melkolailla paljon :) Kaipa noita halvemmallakin saa joltain muulta merkiltä...siis tuollaisia imeviä höyrylaitteita :)

Meillä on se ja on toiminut hyvin. Kun valo on vihreä niin höyrytät ja kun se on punainen odotat että kuumenee- Muuten alkaa ruikkia vettä perässä jos se ei ole tarpeeks lämmennyt.
Rakastan sitä ja se on tehokas. Ehkä hieman kömpelö mutta johto on super pitkä.
Kannattaa tilata ne lisäosat. Ne on käteviä kun irrottaa laitteen käsikäyttöseks.

Mäkin olin skeptinen. En ois kuuna päivänä uskonut että höyry putsaa uunin lasin, mutta niin se vaan teki :D

tollaselle se onkin ihan omiaan, ja esim. ahtaisiin pattereiden väleihin jos saa paineella suihkautettua niin saa pölyt kyytiä! ikkunoihin ja peileihin toimii, mut ei lattiapinnoille, paitsi ehkä laatoille.

ammattipiireissäkin käytetään höyrypuhdistusmenetelmää, useimmiten kuitenki sillon kun tarvii desinfioida.

tollaselle se onkin ihan omiaan, ja esim. ahtaisiin pattereiden väleihin jos saa paineella suihkautettua niin saa pölyt kyytiä! ikkunoihin ja peileihin toimii, mut ei lattiapinnoille, paitsi ehkä laatoille.

ammattipiireissäkin käytetään höyrypuhdistusmenetelmää, useimmiten kuitenki sillon kun tarvii desinfioida.

Mä olen tuolla putsannut sekä laattalattiaa, että muovimattoa ja hyvin toimii. Myös eteisen kuramatosta höyryllä vedin taaperon pissat pois. Jösses mikä pissan haju siitä irtosi ilmoille, mutta kun työ oli valmis, ei pissanhajua enää matosta nenään saanut :)

Mä olen tuolla putsannut sekä laattalattiaa, että muovimattoa ja hyvin toimii. Myös eteisen kuramatosta höyryllä vedin taaperon pissat pois. Jösses mikä pissan haju siitä irtosi ilmoille, mutta kun työ oli valmis, ei pissanhajua enää matosta nenään saanut :)

kyllähän sillä voi pestä vaikka rintaliivit jos niin haluaa mutta se on eri asia onko se hyväksi sille materiaalille. Esim. laminaatille höyrypesu.. ei ei.

kyllähän sillä voi pestä vaikka rintaliivit jos niin haluaa mutta se on eri asia onko se hyväksi sille materiaalille. Esim. laminaatille höyrypesu.. ei ei.

Mä en nyt varmaksi muista mutta se taisi mennä siten, että laminaatillekin sitä sai käyttään, kunhan höyrytti ykkösellä. Mutta varmaksi en sano, kun en siihen niin perehtynyt...meillä kun ei laminaattia ole :)

On muuten aika iso ero tolla Kärcherin IMEVÄLLÄ höyrypuhdistuslaittella ja H2O-mopilla.
Onhan toi imutoiminto ihan ehdoton jos haluaa saada myös kuivaa samalla.
Verratkaa nyt hyvät ihmiset jo tuota hintaeroa. Ei tarvi kauaa miettii kumpi on hyvä ja kumpi ei.

Ton kärcherin aion kans hommata.

Kaveri tilasi ton TV-shopin laitteen. Sanoi että oli ihan huono, kasteli vaan joka paikan muttei mitään puhdistanut. Lähetti sen takaisin. En tiedä eikö se sitten toimi niinkuin pitäisi, vaan oliko sillä vaan joku maanantaikappale.

Mä en nyt varmaksi muista mutta se taisi mennä siten, että laminaatillekin sitä sai käyttään, kunhan höyrytti ykkösellä. Mutta varmaksi en sano, kun en siihen niin perehtynyt...meillä kun ei laminaattia ole :)

kyllä se höyry on ihan yhtä kosteaa kuitenki, pesi millä numerolla tahansa, valmistaja vaan sanoo itsensä irti mahdollisista vahingoista. Jokainen pesköön lattiansa millä haluaa, mut oma näkemys on että aivan täysin turhaa pestä kotona desinfoivilla menetelmillä. Se höyry tuntuu kauheen turvalliselta kun eihän se oo muuta kuin vettä, mut ei se ihan yksiselitteisesti niin oo.. :) korkeet lämpötilat ja se kosteus voi tehdä vahinkoa.

Ite kun oon muutaman kerran pessyt mummilla lattioita sillä, niin oon todennut vain ettei se tosiaan läheskään kaikkea likaa poista vaan siirtää sitä paikasta toiseen. Toki siihen riepuun aina jotain jää. Lattia jäi kosteaksi ja sen näköiseksi että saa siivota uudestaan.

[QUOTE="uuniomena";22400557]On muuten aika iso ero tolla Kärcherin IMEVÄLLÄ höyrypuhdistuslaittella ja H2O-mopilla.
Onhan toi imutoiminto ihan ehdoton jos haluaa saada myös kuivaa samalla.
Verratkaa nyt hyvät ihmiset jo tuota hintaeroa. Ei tarvi kauaa miettii kumpi on hyvä ja kumpi ei.

Ton kärcherin aion kans hommata.[/QUOTE]

joo tää on totta, jos meinaa höyryllä pestä niin se imu täytyy kyllä löytyä samasta vehkeestä.

Yhteistyössä