H....tin hyvin alko tääki pääsiäinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
Meillä piti olla viime viikonloppuna kuopuksen synttärit, mutta jouduttiin perumaan vatsataudin takia, ja ne synttärit olis tänään. Mä olin eilen iltavuorossa joten meni aika myöhään ennenkuin pääsin nukkumaan, piti vielä kaikkee puuhailla tässä kotona. Aamulla ipanat herätti kukon laulun aikaan, oon ihan tajuttoman väsyny ja nyt sitten on miehellä se vatsatauti. Vieraita (jotka siis uskaltaa tulla) on vaan muutama tulossa, mutta pakko kai niitä on nyt juhlia kun on kakut ja kaikki jo valmiina. Lisäks meidän piti lähteä illalla ton ukon kanssa viihteelle, mutta ei siitä taida olla lähtijäks. Lapset on menossa mummolaan, ja mä sit varmaa istun koko illan täällä himassa perse homeessa kun toi mies ei varmaan voi muuta kun maata sängyssä.

Että näin... kerrankin kun olis vähän pidempi vapaa!

Meillä on ihan yhtä kivaa.
Mies töissä, tyttö evakossa mummolassa, ja minä kökötän kotona 40 asteen kuumeessa, ripulissa ja pahassa keuhkoputkentulehduksessa olevan itkuisen, vaisun ja työläästi hengittävän kaksivuotiaan pojan kanssa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mies töissä, tyttö evakossa mummolassa, ja minä kökötän kotona 40 asteen kuumeessa, ripulissa ja pahassa keuhkoputkentulehduksessa olevan itkuisen, vaisun ja työläästi hengittävän kaksivuotiaan pojan kanssa |O

:/ pikaista paranemista pojalle!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

Niksu kiittää. Ja Niksun äiti kans :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

Niksu kiittää. Ja Niksun äiti kans :flower:

:heart:

No voi ei! Pikaista paranemista sinne!

Ei kai sinne nyt vieraita kannata kutsua.
Meillä oli myös tuo mahatauti, kaikille perheenjäsenille tarttui, yli viikon kesti pojalla.
Ei silloin kannatta paljon kekkereitä järjestää. Leivokset vaan pakkaseen ja odottelemaan paranemista.

No ei täällä käynytkään kuin ne jotka ovat jo käyneet ja mahdollisen tartunnan saaneet, eli mummit ja ukit. Luultiin että me ei saatu tartuntaa kun kuopuksella oli se jo yli viikko sitten, koko viime viikonkin oli jo päiväkodissa. Nyt sitten iski miehelle tuo tauti, tosin lievänä mutta kuitenkin. Mulle ja muille lapsille ei vielä ainakaan ole tullut mitään, saa nähdä millon alkaa.

No höh, teitä vaan huolettaa kun ette nyt pääse bailaamaan kun on kipeetä porukkaa. Eikö kannattais olla enemmän huolissaan niistä sairaista kuin omista menoista minne ei nyt sit pääse.........

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No höh, teitä vaan huolettaa kun ette nyt pääse bailaamaan kun on kipeetä porukkaa. Eikö kannattais olla enemmän huolissaan niistä sairaista kuin omista menoista minne ei nyt sit pääse.........

No tottakai ottaa päähän kun ei päässytkään pitkästä aikaa bailaamaan, tai kyllähän mä pääsisin mutta en raaski jättää tuota ukkoa yksin kotiin sairastamaan. Enemmän mua surettaa tuo kuopus kun sen synttärit nyt meni näin, vaikka eipä tuota näytä onneksi haittaavaan ja odottaa jo mummolaan pääsyä :).

Yhteistyössä