H&M vaatteiden palautus/vaihto, kuka tietää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:

Hyvä juttu! Onko varma tieto vai pitäiskö viel tarkistaa asiakaspalvelusta? Kun tossa palautuslapussa lukee vaan että jos vaihdat jonkun tuotteen eri väriseen tai kokoiseen niin postikuluja ei tule, sain siitä käsityksen että uudesta tuotteesta joutuis maksaan...

Mä oon käsittäny et siihen vaihtolappuun voi vaan merkata sen korvaavan tuotteen numeron yms tiedot. Jos se pitäis olla sama tuote niin miks se tuotenumero siihen tulis?
En kyl nyt sit valalle mee mut näin mä oon käsittäny

Jos tilaat eri tuotteen, se katsotaan uudeksi tilaukseksi ja menee uudet postarit.
Jos vaihdat tuotteen kokoa tai väriä vaan niin sitten ei mene.

Näin mä olen käsittänyt, varma en ole.

Kauppa ei ole lopullinen ennen kuin olet nähnyt ja hyväksynyt tuotteen!
Sinulla on täysi 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Voit vaihtaa tuotteen toisenväriseen tai yksinkertaisesti palauttaa tuotteen, jos et ole siihen tyytyväinen. Rahasi saat luonnollisesti takaisin.
Ainoa ehto on, että tuote on käyttämätön, sillä muuten emme voi myydä sitä toiselle asiakkaalle.
Jos haluat vaihtaa tuotteen toisenväriseen tai -kokoiseen samanlaiseen tuotteeseen, vaihdosta ei aiheudu sinulle kuluja.

Käytä paketin mukana tulevaa esipainettua palautusosoitekorttia ja liitä mukaan palautuskortti.Jos palautat jonkin tuotteen ilman vaihtoa niin saat rahat takaisin 30 päivän kuluessa.

Toimituskulut ovat samansuuruiset riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta ostat.
Toimituskuluja ei tästä johtuen makseta takaisin, vaikka palautus koskisi vain osaa tuotteista.
Jos olet maksanut tilauksesi käteisellä, rahasi palautetaan tilillesi. Ilmoita tätä varten tilinumerosi palautuskortin kääntöpuolelle. Voit myös jättää rahat sisälle. Jos olet maksanut KuukausiLaskulla tai Tililtä, vähennämme palautuksen laskun loppusummasta. Jos olet maksanut luottokortilla, palautamme rahat tilillesi.
Älä palauta tuotteita postiennakolla.
<
Huomaa, ettet voi vaihtaa tuotteita H&M:n myymälöissä vaan ainoastaan H&M Palautuspalvelun kautta:

Ei tossa kyl ole mainintaa eri tuotteesta, varmaan viisainta soittaa ja tarkistaa

Alkuperäinen kirjoittaja Uua:
Mä oon käsittäny et siihen vaihtolappuun voi vaan merkata sen korvaavan tuotteen numeron yms tiedot. Jos se pitäis olla sama tuote niin miks se tuotenumero siihen tulis?
En kyl nyt sit valalle mee mut näin mä oon käsittäny

Jos tilaa saman tuotteen eri värisenä on eri tuotenumero.
Pitänee soittaa asiakaspalveluun, jää kyllä uusi tuote tilaamatta jos tulis lisää postimaksua ja saavat palauttaa rahaa mun tilille tuotteesta jonka laitan takasin. :/

mä oon vaihtanut vaatteita ja samalla tilannut uusia erilaisia. ei menny postimaksua toista kertaa. mut en tietenkään oo ihan varma ettei mee mut näin mulla viime talvena...

Minusta taas palautus on ilmainen, mutta jos otat tilalle minkä tahansa tuotteen (sama tai kokonaan eri), uudet postikulut menevät. Siksi kannattaa tilata vaikka kahta eri kokoa vaatetta jos on epävarma, ne vääränkokoiset voi palauttaa eikä tarvitse maksaa postikuluja niin kuin silloin kuin ne vaihtaisi toisen kokoisiin. Tämä siis silloin kun alkuperäisessä tilauksessa on ollut useampi tuote. Jos tuotteita oli vain yksi, saat postikulutkin takaisin palauttaessasi tuotteen.

Sitä en tiedä miten postiennakon kanssa menee. Jos uusi tuote on halvempi, kai sen voi noutaa postista ilman mitään kuluja. Mutta jos kalliimpi, niin miten lie...

ainakin muilla postimyyntiliikkeillä on että laitat tuotteen asiakaspalautuksena kyseisen tuotteen. täytät sen lapun että minkä vaihdat ja mihin.postikuluja ei tarvitse uudestaan maksaa ainoastaan jos uusi on kalliimpi kuin palautettu niin maksat lisäksi niiden välisen mahdollisen erotuksen.

Yhteistyössä