H&M:n vaatteisiin tulee REIKIÄ, etenkin pesussa!!! Muilla samoja kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliinykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliinykkä

Vieras
Ja ne reiät tulevat AINA niihin kohtiin, joissa on ollut se hälytin. H&M:n vaatteiden hälytimistä jää poistettaessa aina pieni reiän alku, joka sitten käytössä ja pesujen yhteydessä suurenee niin että paita on pilalla. Kyse siis lasten vaatteista. Onko muilla samoja kokemuksia. Minnekähän voisin asiasta valittaa henkkamaukalla...?

No niin tulee. Eikä tartte olla hälytintäkään. Muutamat paidat aikuisten puolelta on kokeneet tuon kohtalon, samoin urheilupuolelta ostetut housut. Ja ihan ekan pesun jälkeen. Ottaa päähän.

Kyllä niitä reikiä tulee kaikkiin H&M:n trikoo-paitoihin ja t-paitoihin ajan saatossa,joita olen ostanut. Jotkut jo yli vuoden olleet käytössä, joten niiden kanssa turhaa lähteä enää kassalla valittamaan. Ajattelin vain olisko niillä joku reklamaatiopiste (yleinen), josta oikeasti menisi tieto ylemmälle taholle että vaihtaisivat kokonaan hälytin-tyyppinsä toiseen. Yhdelle kassaneidille asiasta urputtaminen tuskin johtaa mihinkään toimenpiteisiin. Muiden liikkeiden vaatteissa ei ole ilmennyt samaa ongelmaa ja minä shoppailen lasten vaatteita PALJON.

olen tilannut sieltä vaatteita eikä niissä hälyttimiä ja silti tulee pieniä reikiä sinne tänne! olen miettinyt onko jotain koita? mut tuskin. mistähän ne tulee?

Hälytin on silloin väärin laitettu, jos tulee reikä. Olin aikaisemmin vaateliikkeessä töissä, ja siellä kerran harjoittelija reijitti kamalan määrän tuotteita :( ne myytiin sitten alennuksella pois, kun asia huomattiin.

Olen tosi usein joutunut palauttamaan sinne vaatteita. En kaupassa tajua aina syynätä niitä ensin niin tarkkaan, mutta kun pääsen kotiiin, niin tutkin niitä läpi... & niistähän löytyy reikiä, ja joudun palauttelemaan. Ärsyttävää. Olen vain luullut, että mulla on huono tuuri...

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinykkä;24204399:
Kyllä niitä reikiä tulee kaikkiin H&M:n trikoo-paitoihin ja t-paitoihin ajan saatossa,joita olen ostanut. Jotkut jo yli vuoden olleet käytössä, joten niiden kanssa turhaa lähteä enää kassalla valittamaan. Ajattelin vain olisko niillä joku reklamaatiopiste (yleinen), josta oikeasti menisi tieto ylemmälle taholle että vaihtaisivat kokonaan hälytin-tyyppinsä toiseen. Yhdelle kassaneidille asiasta urputtaminen tuskin johtaa mihinkään toimenpiteisiin. Muiden liikkeiden vaatteissa ei ole ilmennyt samaa ongelmaa ja minä shoppailen lasten vaatteita PALJON.

No vaikka se hälytin olisi erilainen, niin trikoovaatetta ei voi hälyttää muulla systeemillä kuin laittamalla hälyn kankaan läpi.

Niin tulee!! Mulla ollut jo monta H&M:n paitaa ja tosi helposti tulee reikiä etenkin pitkien paitojen helmoihin!! No on reikiä tullut muuhunkin kuin helmaan paidassa, joten ei ole käytössä vikaa vaan laadussa. Ärsyttävää :(

Mulla on tullut paitoihin ja trikoo housuihin reikiä. Olen luullut että meidä pesukone tai vastaava aiheuttaa reiät... tulee aina paidan helmaan. Mut näköjään on laadussa vikaa jos kerta muillakin sama ongelma. Muistakaa laittaa vaikka kirjallista palautetta hm:lle!

Yhteistyössä