H&M:n uusi nettiputiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nih"

Vieras
Onko muut samaa mieltä että on mennyt jotenkin huonompaan suuntaan? Tosi huonosti vaatetta normaalipuolella, aikaisemmin alepuoleltakin teki aina löytöjä nyt ei oo enää mitään.. muutenkin jotenkin epäselvän oloinen..

Mä en tykkää käydä myymälöissä kun ne vasta jotenkin hankalia onkin, mutta tasaisesti oon aiemmin netissä shoppaillut, mutta nyt on kyllä plaah olo.. Vai onko tää heinäkuu vaan hiljainen kausi valikoimissa?

'kiva' huomata että osa ainakin on samaa mieltä kanssani... toivottavasti asiat alkaa paranemaan pian tai ainakin mun shoppailut jää kokonaan... Ellokselta oon lopettanut jo tilaamisen kun sieltäkin on nykyään kaikki loppu ja se selviää vasta kun tilausvahvistus joskus saapuu s-postiin :/

No ihan samoin siellä oli vielä ennen ale-aikaa kamaa kun aiemminkin. Mutta nyt alen jäljiltä ei oo mitään ja syysvaatteita ei vielä näy.. Mä oon oikeastaan alkanut diggailemaan siitä sivusta kun pari kertaa oon katellu. Mutta se ärsyttää, että ihan loppuunmyydytkin tulee näkyviin, jos ei mitään kokoa/väriä saatavilla niin joutas pois "listoilta"