h&m:n lastenvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antsu

Vieras
HEI!

Pitäis tässä alkaa pikkuhiljaa hankkimaan muutamia vauvanvaatteita valmiiksi. H&M:llä on kivoja vauvanvaatteita mut ovatko ne hyvälaatuisia? Millaisia kokemuksia teillä on niistä?

Ovat hinta-laatu-suhteeltaan oikein hyviä. Meillä ainakin ovat kestäneet erittäin hyvin kaikilla lapsilla ja useimmathan saa myös pestä ihan reilusti. Toki sitä pesuohjelappua kannattaa hiukan vilkaista ennen ostamista. Vaatteissa on tarjolla kivoja värejä ja kuvioita ja malleja ja hinta ei tosiaan ole kovin paha.

Mä olen myös ostanut sieltä paljon vaatteita vauvalle ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Hinta-laatu -suhde on hyvä. Vauvat kasvaa niin nopeasti, etten halua laittaa 30e pelkkään paitaan. Kannattaa käydä katsomassa myös Kaphallin (mitenköhän kirjotetaan? :x ) mallisto: mielestäni ihania ja upeita värejä!

Me ollaan myös tyytyväisiä hm:n vaatteisiin. Lindexilläkin on laadukkaita ja kivan näköisiä vauvan ja lasten vaatteita.
joku aikasemminkin sanoi tutan vaatteista. Meillä on muutama tutan vaate, jotka ovat kyllä nukkaantuneet aika nopeasti. Mutta on meillä muutama hyväkin kokemus tutan vaatteist.

Ihan hyviä munkin mielestä hinta-laatusuhteeltaan, meillä on H&M:n vaatteita joitain jo toisella lapsella käytössä ja hyviä on vieläkin, eli hintaansa nähden mun mielestä ihan ok!

Minulla myös hyviä kokemuksia H&M vaatteista. Kivoja kuoseja, värejä ja hinnat on edulliset! Lindexin ja KappAhlin vaatteet menee mielestäni samaan sarjaan, ovat ihan kivoja ja kestävät vauvan käytössä hyvin. Hinta-laatu suhde kohdallaan kaikissa kolmessa puljussa.

Tulee itse ehkä ostettua enemmän KappAhlista, kun monikkoperhekortilla (Keski-Suomi) saa sen -15% normaalihinnoista, se on ihan hyvä alennus :)

Meillä on myös käytössä jo toisella lapsella osa H&M, Lindex ja KappAhl vaatteista, eli kyllä ne muutamalla menevät oikein kivan näköisinä!

Tutan vaatteita on tullut ostettua mutta laatu ei ole niin hyvä kuin hinta valehtelee niiden olevan. Mm. potkupuvut ratkeilee, lupasivat lähettää korvausta kun reklamoin, mutta MITÄÄN ei vieläkään ole tullut (puoli vuotta jo aikaa mennyt). HYI häpeä TUTTA!

Ostan melkeen kaikki alesta nykyään. Vain pari juhlapaitaa Lindeksistä tuli ostettua normaalihinnalla.

Mä tykkään H&M vaatteista. Useimmiten vaatteet saa pestä 60 asteessa, mikä on hyvä, kun pienillä sitä sotkua tulee jatkuvasti.
meillä lähes kaikki lastenvaatteet on sieltä tilattuja/ostettuja.
Tietysti löytyy myös Naperoa, Lindexiä ja Tuttaa yms. Mut esim. Tutta-vaatteet on monesti tuottanu pettymyksen, kun eivät olekaan niin laadukkaita kuin annetaan ymmärtää, hintakin Tutassa on korkea laatuun nähden.
Siksi suosin H&M vaatteita, kun ovat edullisia ja vähintään yhtä laaadukkaita kuin Tutta, kestävät hyvin kahden lapsen käytön ja vielä kehtaa laittaa eteenpäin :)

olen huomannut kans JOISSAIN vaatteissa tutta:n huonon laadun :/ Esim bodyt nyppyyntyy ja alkaa kiertämään tosi nopeesti ja kaulus saattaa alkaa "lerpattaa".....

mutta sitten taas esim. tutta:n mekot ja talvipuvut ovat meillä olleet laadukkaita =)

Itse ostan kaiken kirpparilta ja yritän suosia kotimaista. Viimeinen Suomessa kankaasta asti itse vaatteet valmistava Marlon ajetaan KELAn toimesta pian konkurssiin, mutta Marlonin vaatteet ovat muuten ylivoimaisen hyviä. Tuttahan ompeluttaa halpamaissa, joten laatu ei ole enää kovin korkea.

Itse ostan yleensä kirpparilta ja yritän suosia kotimaista. Suomalainen Marlon on laadukas ja valmista tuotteet kankaasta asti kotimaassa eli on eettisestikin hyvä valinta (ei lapsityövoimaa). Sääli, että KELA ajaa yritystä konkurssiin valitsemalla äitiyspakkaukseen kiinalaisia tuotteita.

Tuttaan myös pettynyt. Olen myös reklamoinut Tutalle jo ensimmäisen pesun jälkeen ratkailleista saumoista. Sain ohjeen lähettää vaatteen Tehtaalle heidän kustannuksellaan. Lähetinkin ja sain saman puvun korjattuna takaisin. Samaksi erotin selvästi koska jo ensimmäisen pesun jälkeen ilmestyi hienoista nyppyä/nukkaa. Tämän jälkeen tuttaa olen ostanut ainoastaan alesta, tällöin hinta/laatusuhde mielestäni paremmin kohdallaan.
HM tuotteista olen tehnyt saman havainnon kuin muutkin. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Nyppyyntymistä ja nukkautumista paljon vähemmän kuin Tutalla.
KapHallin vauvan perusmalliston (tarkoitan niitä valkoisia vaatteita) mitoitus jotenkin nurinkurinen. 68/72 kietaisupaita ei tuntunut koskaan olevan oikein kohdallaan ensin liian väljä ja sitten liian lyhyt.
Vendiin olen ollut ihan tyytyväinen, Samoin Marloniin ja Autio Neuleeseen joita oli äitiyspakkauksessa, valitettavasti näitä joutuu etsimään sillä eivät yleensä markettien valikoimissa.
Prismojen Chiraf myös ollut ihan hyvä hinta-laatusuhteeltaan -> edullisia ja kestävät kohtuullisen siisteinä ainakin yhden lapsen käytössä.

Ostaisin vain ja ainoastaan h&m:n vaatteita koska ovat ihania ja halpoja SEKÄ niitä voi kuivata rummussa eikä mee miksikään! Lähes kaikki muut vaattet kutistuu rumpukuivauksessa... Todella hyviä ja pitkäikäisiä vaatteita! Suosittelen!

Meillä on muutamia H&M:n vaatteita ollut käytössä. Kankaat ovat ihan o.k. mutta koot valehtelee (näin ainakin meillä). Meillä oli kaksiosainen puku johon kuului edestä napitettava paita ja puolipotkarit kokoa 56cm. Potkarit vastasivat koko56/58, mutta paita ei mennyt kuin kuukauden verran 50cm syntyneen päälle, joten niitä ei päässyt pitämään samaan aikaan. Sitten meille ostettiin myös koko potkari myös kokoa 56cm. joka oli sopiva kun vauva oli kokoa 64cm. Tässä nyt muutama kommentti H&M:n vaatteista. Suosittelisin ostamaan sen firman vaatteita ainostaan vauva (mallina) mukana.

Sitten Tutan tuotteista....kokeilkaa estää sitä nyppyyntymistä pesemällä bodit yms. nurinpäin käännettynä. Se on ainakin meillä tehonnut. Siitä on maininta siinä pesulapussakin. Itse en myöskään suostu maksamaan tutan bodeista 20? missään nimessä, enkä kenenkään muukaan bodeista. Tarjoukset käytetään hyväksi tässä perheessä, silloin on hinta-laatusuhde hyvä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 22:46 tiina kirjoitti:
Meillä on muutamia H&M:n vaatteita ollut käytössä. Kankaat ovat ihan o.k. mutta koot valehtelee (näin ainakin meillä). Meillä oli kaksiosainen puku johon kuului edestä napitettava paita ja puolipotkarit kokoa 56cm. Potkarit vastasivat koko56/58, mutta paita ei mennyt kuin kuukauden verran 50cm syntyneen päälle, joten niitä ei päässyt pitämään samaan aikaan. Sitten meille ostettiin myös koko potkari myös kokoa 56cm. joka oli sopiva kun vauva oli kokoa 64cm. Tässä nyt muutama kommentti H&M:n vaatteista. Suosittelisin ostamaan sen firman vaatteita ainostaan vauva (mallina) mukana.

Sitten Tutan tuotteista....kokeilkaa estää sitä nyppyyntymistä pesemällä bodit yms. nurinpäin käännettynä. Se on ainakin meillä tehonnut. Siitä on maininta siinä pesulapussakin. Itse en myöskään suostu maksamaan tutan bodeista 20? missään nimessä, enkä kenenkään muukaan bodeista. Tarjoukset käytetään hyväksi tässä perheessä, silloin on hinta-laatusuhde hyvä.

Meillä pestäänkin Tutta-vaatteet nurinpäin ja muutkin joiden pesuohjeissa näin sanotaan. Silti nyppyyntyy :/ Useinhan sit nypyt on lapsen ihoa vasten, eikä se ole mukavaa ainakaan vauvalle laittaa sellaista vaatetta päälle..
Meillä on sellainen nypynpoistaja, jolla "ajelen" nypyt pois kun alkaa häiritsemään tai kun laitan vaatteita eteenpäin.

Yhteistyössä