H&M:n lasten vaatekoot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3n äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3n äiti

Vieras
Pojalla mittaa 104-105 senttiä. Normaalikokoinen. Minkäkokoinen h&m:n huppari/paita kannattaa ostaa? Kokeilemaan ei pääse. Onko koot isompaa vai pienempää verrattuna esim. Lindexin, Kappahlin tai Name it:n vaatteisiin?

Lindexiltä käytössä paidat 104-110.

hm:n mitoitus on hieman kapeampaa ja pidempihihaista/lahkeista kuin lindexillä, itse tykkään että koot hivenen suurempia siis kuin lindexillä (meillä jää hihat pieniksi vaatteista ensimmäisinä...) mutta siis yleensä pitävät just paikkaansa nuo koot eli ottaisin sinuna tuon 110:n.

Se vaihtelee hurjasti. Meillä on yhtä aikaa käytössä H&M:n 116 cm ja 128 cm paitoja, jotka ovat oikeasti olleet ihan samankokoisia. Tuota isompaa ostaessa kokeiltiin ja hain aina vain isompaa kokoa päälle laitettavaksi, kun siinä oli suosikkihahmon kuva, mikä oli pakko saada.

[QUOTE="anni";30004044]hm:n mitoitus on hieman kapeampaa ja pidempihihaista/lahkeista kuin lindexillä, itse tykkään että koot hivenen suurempia siis kuin lindexillä (meillä jää hihat pieniksi vaatteista ensimmäisinä...) mutta siis yleensä pitävät just paikkaansa nuo koot eli ottaisin sinuna tuon 110:n.[/QUOTE]

Yleensä on ollut, mutta nyt olen 6v tytölle ostanut housuja (128 cm), jotka ovat jo valmiiksi olleet liian lyhyet. Ja sitten isompia vaatteita pitääkin ostaa jo "teiniosastolta", jossa pienimmät koot ovat aina loppu ja harva vaate edes on sellainen, että haluaisin ekaluokkalaisen niitä käyttävän.

Yhteistyössä