h&m minni lappuhaalarit 74cm

Eli kysyn tältäkin puolelta olisko kellään myydä mulle hennesin Minni farkku lappuhaalareita? Oli kesällä ja syksyllä myynnissä ja kaduttaa kun en silloin ostanut :'( Niissä on edessä ja takana minnin kuva ja on siinä kuvassa vaaleanpunaista, housut myös hieman kuluneen näköiset..Elikäs mielelläni ostasin jos joku raskis luopua :heart: Niin ja koko olis toi 74cm.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 23:37 Limetti kirjoitti:
Eli kysyn tältäkin puolelta olisko kellään myydä mulle hennesin Minni farkku lappuhaalareita? Oli kesällä ja syksyllä myynnissä ja kaduttaa kun en silloin ostanut :'( Niissä on edessä ja takana minnin kuva ja on siinä kuvassa vaaleanpunaista, housut myös hieman kuluneen näköiset..Elikäs mielelläni ostasin jos joku raskis luopua :heart: Niin ja koko olis toi 74cm.
Tämä kommentti ei nyt kuulu varsinaisesti tähän, mutta ostin sellaisen tytölle Kouvolasta pari viikkoa sitten. Olin etsinyt jo useamman kuukauden jotain kivaa lappuhaalaria tytölle, mutta mistään ei tuntunut löytyvän, kunnes Hennesiltä vihdoin tärppäsi. Ja on ollut tosi söpö ja hyvä haalari, paljon käytössä, toivottavasti menee vielä pitkään. Tytölle kun laittaa haalareiden kanssa kalastajalakin päähän, niin näyttää pieneltä puutarhurilta. Tämä höpötys ei nyt auta sori Limetti sinua yhtään, mutta ehkäpä niitä saattaisi vielä jostain päin maata kuitenkin löytyä.
 

Yhteistyössä