H&M:ltä lähiaikoina tilanneet, oletteko saaneet pakettinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malttamatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Malttamatonta

Vieras
Itse tein tilauksen 30.5. ja toimitus pitäisi olla 6.-10.6.
Tilaus on kuitenkin edelleen muokattavissa H&M:n sivuilla, joten ilmeisesti eivät ole vielä sitä lähettäneet.
Miten te muut, kuinka kauan olette joutuneet paketteja odottamaan?

Mulla on 30.5 tilatusta paketista omilla sivuilla tieto, että on toimitettu 3.6, mutta se postin seuranta ei vielä löydä sitä. Sitten osa on odottavissa tilauksissa, toimitus myöhemmin.

sama juttu! alkaa ärsyttää :(
hidastasko ale asiaa..

Useinhan niissä vaihtelee vaatekohtaisesti ne toimitusajat, eli vaikka tilatessa onkin ollut toimitus 6-10.6, niin saattaa muuttua se aika montakin kertaa ennen lähetystä. Käykää katsomassa läpi se tilauksenne, jos siellä on tullut eri toimitusaikoja, niin laittakaa toimitus useammassa paketissa, tai jos on kiire, niin poistakaa ne joissa myöhennetty toimitusta.

[QUOTE="aaPee";23936947]Se voi olla. Kuvittelin mielessäni, että vaatteet tulisivat tällä viikolla, mutta taitavat jäädä tulematta kuitenkin.
Ettei vaan kävis kuten joillekin, jotka tilasivat kesävaatteita toukokuussa ja kuulemma saivat ne vasta elokuun puolella :([/QUOTE]

mie tarviisin vaatteet myös viim ensi viikon alussa, tuskin saan :( hö.

Mulla kesti tilaus tulla kaksi viikkoa, vaikka piti tula saman viikon lopulla, kun tilauksen tein. Siellä on kuulemma jotain häikkää toimituksissa, ärrällä sanottiin, kun hain pakettini.

piti tulla toukokuun vipalla viikolla. Ei ole näkynyt

Hitto kun mua ÄRSYTTÄÄ nuo huonosti toimivat nettikaupat. Pitäisi alkaa boikotoida..
esim LUSH verkkokaupasta parhaimmillaan tulee SEURAAVANA pävänä, Samoin Hellsinki shopista. Ja Canvas Picasso toi taoulut kotiin saakka alle viikossa

[QUOTE="vieras";23937203]Mulla oli sama toimitusajankohta ku ap:lla ja ku nyt menin sivulle, onkin muuuttunu, että tilaus tulee . 13.6. ->

Ärsyttävää[/QUOTE]

Tylyä!
Mulla ei näköjään oo toimitusajankohta edelleenkään muuttunut, mutta eipä tapahdu muutakaan ilmeisesti, kun tilaus on edelleen"odottava".

piti kirjottaa et tilasin jo aikaa sitten eikä oo tullu kun muistin, et herrasiunaa mun hm-paketti on ollu jo kohta viikon postissa enkä oo yhtään muistanu!!!! :O
tarviikin huomena hakee se!

Mulla kävi niin edellisen paketin kanssa ettei ikinä tullut ja kun kävin sivuilta katsomassa niin siellä luki että palautettu.Ja tämä oli niin että paketti toimitettiin r-kioskille postin sijasta,ikinä vaan ei tullut kännyyn saapumisilmoitusta.Eli ei enään ärrälle ikinä.

Sain pakettini 15.6., mutta VOIH!
Eniten odottamani mekon tilalle olikin pistetty vihreät lasten kengät. Mrrh!
Ei muuta kuin popot takaisin päin, tällä viikolla pitäisi mekon viimein saapua. Ärsyttää kyllä ihan himpun verran, kun mekkoa oli tarkoitus pitää juhannuksena...

25.5. lähetetty mulle paketti ei tullut perille, 2 viikkoa siitä tiedustelin asiakaspalvelusta, oli toimitettu jotenkin väärin kuljetusfirman mokan vuoksi ja palautunut takaisin Ruotsin varastolle, en koskaan saanut tilausta ja kaikki eniten haluamani vaatteet olivat jo loppuneet :/ Eka kerta kun näin kävi. Laittakaa kysely asiakaspalveluun sähköpostilla!

Yhteistyössä