H&M.llä on edullisia shortseja, käyppä kurkkaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löysin kivoja vaatteita :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Löysin kivoja vaatteita :)

Vieras
Meillä lähti tilaukseen pojalle tuollaiset keltaiset shortsit hintaan 2,95 e, sekä hiukan kalliimmat toiset keltaiset sekä limen väriset. Niiden hinta 9,95 e.
Kiva kun saa vähän muutakin kuin sinistä pojalle. Poikienkin vaatteissa on nykyään iloisen värikkäitä vaatteita, joista minä tykkään ja ei tuo poikakaan onneksi vielä vastaan pane :) Juu, lähti sieltä mukaan myös äidille musta kesämekko hintaan 4,95 e :)

H&M Shop Online

H&M Shop Online

H&M Shop Online

[QUOTE="vinci";23072107]mun mielestä toi mekko oli ihan nätt...vielä jos omaisi sopivan vartalon siihen ; D[/QUOTE]

Tiedäkkö, esim. Espanjassa monet vanhemmatkin naiset pukeutuu hyvin miniin, vaikka ovat ylipainoisiakin. Siellä ei niin välitetä kuin täällä, vaikka olis elopainoa vähän enempikin.

H&M:llä on ihan järkyttävän tylsiä noi poikien vaatteet. Ihan samat kuosit ja mallit kävis aikuisillekin. Vauvan vaatteet oli niin sulosia ja nyt isompien vaatteet on tummaa, mustaa tai muuten vaan liian aikuisen näköstä.

Mullakin tuo mekko (ei kylläkään mustana), on muuten parasta aikaa päällä. Tosin mun mielestä se ei ole mekko, vaan pitkä toppi. En todellakaan voisi kuvitella käyttäväni sitä mekkona. :/ Mutta farkkulegginsien ja kevyen neuletakin kanssa passeli.

Mullakin tuo mekko (ei kylläkään mustana), on muuten parasta aikaa päällä. Tosin mun mielestä se ei ole mekko, vaan pitkä toppi. En todellakaan voisi kuvitella käyttäväni sitä mekkona. :/ Mutta farkkulegginsien ja kevyen neuletakin kanssa passeli.

Mä käytän kans yleensä pitkänä toppina tommosia. Viime kesänä legginsien kanssa pidin saman tyylistä kyllä myös mekkona, kun niin kuuma oli, mutta tuntui, että sitä sai koko ajan olla kiskomassa alas ettei beba näy :D

Yhteistyössä