H&M, LINDEX, KAPPAHL vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Christina Dior
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Christina Dior

Vieras
Mistä löytyy kivoimmat lastenvaatteet.
Mä löydän noista kaikista kivoja. H&M niitä vähiten tarjoaa. Heikkous on ne merkkivaatteet ja uusretrot. Eli itse sanoisin joku muu.

Henkkamaukalla on ollut hyvä laatu hintaan nähden, mutta ihan hirveät vaihtoehdot pikkupojille. Ihan yksittäisiä simppeleitä & värikkäitä löytyy.

Lindexillä on väriä ja kivoja kuoseja. Laatu heikompi niissä kuin henkkamaukalla. Mutta se kopiointi on mielestäni räikeää.

Kappahl:sta en ole pariin vuoteen ostanut. Ihan tylsät valikoimat.

Joku muu on laaja, mutta sieltä löytyy kaunista, pirteää, ekologista ja eurooppalaista. Joskus jopa samassa paketissakin :D

Mä oon ihastunut tuohon vintage stories mallistoon kappiksessa. Kyllä äitiä ja tytärtä viedään tänään lujaa sitä kohti.
Pojalle näistä ketjukaupoista selkeimmin löytyy lindexiltä.

tykkään noista ketjuista ehdottomasti eniten Lindexistä. Vauvallehan löytyy kaikkialta kivoja, mut leikki-ikäiselle pojalle on jo vaikeempi ostaa. Henkkamaukka ja kappahl myy tosi tummia ja synkkiä vaatteita, lindexillä tykkään bamsesta, eemelistä ja muumista, lisäksi muutenkin löytyy kirkkaita kivoja värejä, eikä tartte ottaa noita epäsopivia yhdistelmäkokoja. Name it on myös kiva merkki, niin ja Meandi. Se on vaan niin hinnakas, etten ihan jokapäiväistä käyttövaatetta raski ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mistä tulikin mieleen, että kohta pääsen postiin hakemaan pakettia. "Joku muu kauppa". Oon koko viikon odottanut, että milloin ilmoitus tulee...

Monesko paketti tällä viikolla? :laugh:

Mä oon ollut kuivilla kaksi viikkoa. Hyvinhän tämä sujuu...

Tässä muuten uusi kauppa http://www.kuopus.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:
Mistä tulikin mieleen, että kohta pääsen postiin hakemaan pakettia. "Joku muu kauppa". Oon koko viikon odottanut, että milloin ilmoitus tulee...

Monesko paketti tällä viikolla? :laugh:

Mä oon ollut kuivilla kaksi viikkoa.

Tässä muuten uusi kauppa http://www.kuopus.fi/

Lisätty suosikkeihin. Pitää ajan kans perehtyä.... =)

Yhteistyössä