H&M äitiysfakut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vierailija

Vieras
Osaakos kukaan auttaa? mikä koko teillä on ollut hyvä jos oletta ostaneet tai tilanneet H&M:ltä äitiysfarkut. mitä kokoa käytit normaalisti ja mitä kokoa otit äitiysfarkut?

Ostin just koon 36 mustat äitiysfarkut ja tavallisesti käytän siis jotain 34 (tuumissa 27). Nuo tuntuu semmosilta, ettei kauheesti kyllä lantion kärsi levetä, muuten eivät mahdu! Olen 157cm pitkä ja painan 53kg jos sillä on mitään merkitystä. Mutta jos noita mustia oot ostamassa niin sanoisin, että se 1 koko isompi kuin normaalisti, vähintään.

Toiset farkut taas on ihan erilaiset ja paljon väljemmät kuin nuo mustat vaikka samaa koko ovatkin.

Itse normisti kokoa 34.. 36 koon farkut olivat minulle ainakin reisistä tiukat ja raskausviikkoja oli silloin vasta 15. Ostin siis suosiolla 38 farkut, lahkeet ovat mahdottoman pitkät mutta eipä ainakaan kiristä ja purista. Ja mulla on kokoa 152cm ja painoa tällä hetkellä 52kg.

Käytän normaalisti 38 farkkuja, mutta hm äitiysfarkuissa koko 42 oli ensimmäinen mikä meni päälle. Nytten mennään koossa 44 ja tuntuu jo ahtaalta reisistä. Rv 32 menossa vasta, joten jä varmaan pieneksi nämäkin.

Minulla normaalisti 36-38 pöket. Koko raskauden käytin koon 40 farkkuja. Nuo tuppaavat vielä jotenkin venymään käytössä ja välillä tuntuivat melkein isolta. Tosin loppuraskaudesta, kun yritin ostaa koon 38 mammahousut, niin eipä mahtuneetkaan.
Sanoisin, että 1 koko normaalia isommat, ellei ole taipumusta paisua reisistä/takapuolesta.

57 Hydrocodone Hydrocodone Compared To Fentanyl . Tramadol With Hydrocodone How Long Hydrocodone Cheap Over The Counter Hydrocodone Without Hydrocodone Morning Sickness Aenima Hydrocodone Hydrocodone Ibupro Pain . Versus Lortab Hydrocodone Bitartrate Hydrocodone 501 Free Way To Take Hydrocodone buy hydrocodone cod. Drug Job Application Prescription Testing Hydrocodone Hydrocodone 800 Mg No Prescription Needed Hydrocodone Bitartrate And Ibuprofen What Does Hp Stand For In Vicodin Hp 10mg Hydrocodone .

Yhteistyössä