No toivotaan pitkää bannia tästä hyvästä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Enkä voi jättää lukematta kun otsikkokin on häiritsevä jo.
Joo, siinäpä ratkaisu asiaan. Et vissin käy ihan täysillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No toivotaan pitkää bannia tästä hyvästä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Enkä voi jättää lukematta kun otsikkokin on häiritsevä jo.
Sun on pakko, pakotan sut avaamaan kaikki mun aloitukseni ja lukemaan ne moneen kertaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Lopeta jo. En jaksa enää lukea sinun höpötyksiä. Okei, sulla on vauva. Millon se on tissillä, milloin sängyssä, milloin nukkuu, milloin ei. Sitä se elämä on. Ei pahalla.
Hyvin meni, olin tosin kipeä ja tosi tosi väsy. :snotty: Pienellä porukalla ja ihana anoppi hoiti kaiken. :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Etttäjotta joku voisi vielä saada ällötystä lisää, niin kysäisenpä että kuis bileet meni? Mahtuko mekko? =)
Kuules nyt, kun minähän hehkutan tätä ihanaa kertaa, kun vauva menee aikaisemmin nukkumaan. :xmas: Saatan jopa nostaa tämän huomenna aamulla heti 7 aikaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jebu:mustakin tuntuu että jätkällä jääny noi vauvahuuruiset lasit vähän liiaks silmille
onhan se ihanaa että sullon vauva mut niin on mullakin ja monella muullakin. ja ei joka pyllynpesua ja pitkää imetystä oo tarve raportoida tai ees noteerata enää
Pullolla maitoa :saint: kyllä toimii. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hei jätkä:tää mun 2 päivää vanhempi vaan kukkuu yhä... ei ees haukottele.
mitä teit, annoitko valiumia pikkuneitille
Haloo, huomasitko, että tämä on lapsiperhepalsta?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Lopeta jo. En jaksa enää lukea sinun höpötyksiä. Okei, sulla on vauva. Millon se on tissillä, milloin sängyssä, milloin nukkuu, milloin ei. Sitä se elämä on. Ei pahalla.
Varo vaan, ettei joku vielä kerro tällä palstalla lopettaneensa imetystä alkuviikosta...Alkuperäinen kirjoittaja jebu:argh! onneks minoon sillon jo töissä ni ei tarvii nähä
12.10 päätti syntyä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Milloin sä jätkä sait sen vauvan? (mulla oli palsta tauko välissä) :ashamed:
Muistatko kenellä muulla on samana päivänä syntymäpäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:12.10 päätti syntyä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Milloin sä jätkä sait sen vauvan? (mulla oli palsta tauko välissä) :ashamed:
Ja kyllä, koko poikalauma rakastui tulokkaaseen heti. :heart: