Gynellä käyti kaavinnan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sapfo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sapfo

Aktiivinen jäsen
16.04.2009
3 397
0
36
Ja olen ihan ihmeissäni mikä on normaalia ja mikä ei. Kun en näistä tiedä ja lääkärin kommentit oli musta outoja.

Eli kaavinnasta 8 päivää ja kohdussa oli verta 13mm paksuudelta. Seassa kuulemma hiukan kiinteää kudosta. Gynen mukaan ei tarvitse uudelleen kaavia vaan seurataan..

Onko mun kaavinta nyt epäonnistunut? Pitäisikö kohdun olla tyhjä?

Pelkään että tässä nyt venataan se 3 viikkoa ja sitten mennään uudelleen kaavintaan. Sinne haluaisin kyllä heti uudestaan jos jokin on vialla. Hcg:tä ei suostunut ottamaan koska kuulemma sillä ei ole merkitystä tässä vaiheessa.

Apua? :ashamed:

Voi näitä käytäntöjä ja ristiriitaisia tietoja. Kun jonkun mukaan kohtutulehdus on edessä jossain vaiheessa jos raskausmateriaalia jää kohtuun. Ja joidenkin mukaan sitten tulee ulos itse. Tässä on ihan koekaniini olo.

Soitin Jorviin ja ihmettelivät miksi gyne ei laittanut lähetettä heille. Kätilö sanoi konsultoivansa vielä lääkäriä ja soittavansa. Toivon mukaan pääsen näytille. Ehkä panikoin turhasta mutta en millään välittäisi saada vielä kohtutulehdusta tähän muutenkin jo traumaattiseen tilanteeseen.

Yhteistyössä