Gynekologit hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon 14 vuotias tyttö ja minulla on kutinaa alapäässä, ollut muutaman päivän. Lähinnä välilihassa (??), silloin tällöin klitoriksella ja peräaukossa. Voisiko minulla olla valkojäkälää?? "Käänsin" häpyhuuliani ja sielä alla oli valkoisia läiskiä.. Minulla ei ole menkkoja ja olen tyydyttänyt. Sen takia en uskalla kertoa äidilleni, sillä hän on terveydenhoitaja jolloin hän varmaan haluaisi lurkata alapäähäni.. Voiko hän nähdä siiitä että olen tyydyttänyt? Se voisi olla vähän kiusallista..
Luin että jos valkojäkälää ei hoida, emätin voi jotenkin kasvaa yhteen.. Mitä se tarkoittaa? Onko se vaarallista hoitamattomana?? Onko minun kuitenkin pakko kertoa äidille ja mennä lääkärille tai gynekologille? Vai voinko vain odottaa että kutina lakkaa? Kun kävin suihkussa, se vähän vähentyi, mutta ei lakannut kokonaan. En ole suihkussa käymisen jälkeen katsonut, onko läiskät vielä paikoillaan.
Kiitos jo etukäteen hirveästi jos joku vastaa!!! Tää asia nimittäin vähä ahdistaa mua..

Hiivalta kuulostaa. Kutinakin. Hiivalääkettä saa apteekista ilman reseptiä. Äidillä ei ole oikeutta kurkkia alapäähäsi, sinullakin on oikeus yksityisyyteen. Itsetyydytys ei näy alapäästä. Eikä itsetyydytyksessä ole mitään pahaa.

Yhteistyössä