Gynekologi käynnin hinta yksityisellä

"vieras"
Pelkkä 20 minuutin käynti on 80 e.
siihen sitten vielä lisäksi kaikki muu esim papa 40 e. Käyn yksityisellä, kun olen töissä tk:ssa ja tutut lääkärit. Kiusallista.

käyn
käyn yksityisellä kerran vuodessa, tavallinen käynti (sisällä huoneessa n.8-10 min) Kela-korvauksen jälkeen n.70 e. Jos on "papakoe-vuosi", maksaa käynti kokeineen jotain 100-110 e.

"VIERAS"
Tänään just kävin. Noin 20min meni. Tehtiin normaali tutkimus, otti papan ja ultrasi kohdun ja munasarjat. 99e maksoi. Tuosta vähennettiin heti kelakorvaus, joka oli n.20e.
Papan otti ilmaiseksi, vein sen sitten neuvolaan, josta lähetettiin eteenpäin.

"vieras"
Esim.

Hinnasto

Lääkärin vastaanotto
aikaveloituksella n 20 min 65-80e

Papa 38e

Kohtuontelon imunäyte 62e

Ultraäänitutkimukset alk 72e

Toimistomaksu 9.90e

Uusi Gynekologikeskus Oy (TUG) Tampere

"vieras"
[QUOTE="VIERAS";23704698]Tänään just kävin. Noin 20min meni. Tehtiin normaali tutkimus, otti papan ja ultrasi kohdun ja munasarjat. 99e maksoi. Tuosta vähennettiin heti kelakorvaus, joka oli n.20e.
Papan otti ilmaiseksi, vein sen sitten neuvolaan, josta lähetettiin eteenpäin.[/QUOTE]

Aika edullinen. Mulla maksoi 120e eikä ollut papaa mukana. Ultraus oli.

"vieras"
[QUOTE="mävaan";23704653]Huomenna gynis Koskiklinikalla Tampereella. Riittääköhän 100 euroa? 20 min aika on varattuna mulle, eli se minkä pystyi itse varaan sähköisesti.[/QUOTE]

Tuskin siellä kauempaa meneekään.
Hinnasta ei tietoa.

"vieras"
[QUOTE="mävaan";23704653]Huomenna gynis Koskiklinikalla Tampereella. Riittääköhän 100 euroa? 20 min aika on varattuna mulle, eli se minkä pystyi itse varaan sähköisesti.[/QUOTE]

Olisi kiva tietää mitä maksoi.

"mävaan"
[QUOTE="vieras";23705680]Olisi kiva tietää mitä maksoi.[/QUOTE]

Maksoi 70 euroa pelkkä tarkastus ja siitä oli pois jo kelan osuus. Koin itse ihan kohtuulliseksi summaksi koska oli erittäin pätevä ja ystävällinen lääkäri.

"vieras"
[QUOTE="mävaan";23710363]Maksoi 70 euroa pelkkä tarkastus ja siitä oli pois jo kelan osuus. Koin itse ihan kohtuulliseksi summaksi koska oli erittäin pätevä ja ystävällinen lääkäri.[/QUOTE]

Ok :)

Itse kävin vuosi sitten (uusi gynekologikeskus tug Kuninkaankadulla) ja maksoi noin 120e kelakorvauksen jälkeen.
Tavallinen tarkastus ja ultraäänitutkimus

"nanna"
Mä käyn julkisella. Siis perhesuunniteluneuvolassa, siellä kun on maksuton lääkäri/th käynti hedelmällisessä iässä oleville. Lääkäri ei oo mikätahansa tk-lääkäri vaan ihan oikea gyne.

Yhteistyössä