Gynekologi, Helsinki? Mehiläinen?

  • Viestiketjun aloittaja tuutilullaa*
  • Ensimmäinen viesti
declan
vois tulla miesgynekologeille kevyt työttömyys jos me tyhmät naiset ei koskaan käytäs niiden luona. jeesus mitä juttuja! mitä liikkuu sellaisen tyypin päässä joka ei osaa ajatella asiaa muuta kuin seksuaalisesti. huhuh!

Sinäkö kannat oikein henkilökohtaisesti huolta miesgynekologien työllisyystilanteesta? No hyvä että olet löytänyt sinun tasoisellesi sopivan harrastuksen. Kai käyt myös imetyttämässä nännejäsi miesröntgenlääkäreillä? Ilman sinunlaisiasi hekin olisivat työttömyysjonossa.
 
Viimeksi muokattu:
gynetetty
En suosittele ainakaan Mehiläisen Liisa Eskolaa. Hyvin epämukava nainen ja käynti oli täyttä rahan hukkaa.

täysin samaa mieltä! Olen Mehiläisessä käynyt viimeiset 8 vuotta, enkä suoraan sanoen ole vielä hyvää (eli ystävällistä JA asiansa osaavaa) gyneä tavannut, mutta nyt olisi taas aika varata seuraava käynti, katotaan kenelle menen...
 
Viimeksi muokattu:
hasd
...Päivi Rahkolalla Mehiläisessä? Itselläni on aika hänelle ja haluaisin tietää, onko hän pätevä tai mukava tms.

Se, joka on yhden mielestä mukava ja pätevä ei toisen mielestä sitä välttämättä ole. Joten et voi mitenkään varmistua lääkärin hyvyydestä kyselemällä netin palstoilla hänestä. Sen koet vain itse menemällä paikan päälle. Ihmisten välinen vuorovaikutus kun on kuitenkin sen verran monimutkainen juttu. Joskus lääkäri ja potilas ovat niin eri aalloonpituuksilla, ettei kumpikaan ymmärrä toista "oikein" ja silloin on usein tuloksena kokemus "huonosta" lääkäristä tai "hankalasta" potilaasta.
 
Viimeksi muokattu:
Kaisu
Miespuoliselle gynekologille en mene niin kauan kuin itse siitä päätän ja maksan. Nämä vaan on mielipidekysymyksiä, joista jokainen päättää itse.

Olen käynyt jo vuosia Ympyrätalon Mehiläisessä Outi Halosella ja ollut erittäin tyytyväinen. Hän ottaa vastaan muuallakin pääkaupunkiseudulla. Erittäin mukava ja asiallinen ammattilainen. Pääsisin nykyään työterveyden kautta ilmaiseksi toiseen Mehiläiseen toimipisteeseen, mutta en halua vaihtaa gyneä, joten maksan mieluusti sen itse.
 
joo
En tiedä, mitä liikkuu sellaisen naisen päässä, joka menee miesgynekologille. Ei varmaan kovin paljoa.
Edellä mainittu R-L Heikkinen vastaanottaa myös Femedassa, ei vain Mehiläisessä. Voin suositella! Hinnat ovat varmaan aika samaa tasoa eri yksityisillä.
Samalla ajatuksella voi miettiä, että mitä naisten mielessä liikkuu kun menee nais-gynelle... Kai se on ihan sama, kunhan on pätevä!
 
Viimeksi muokattu:
ei-miesvihaaja
Sinäkö kannat oikein henkilökohtaisesti huolta miesgynekologien työllisyystilanteesta? No hyvä että olet löytänyt sinun tasoisellesi sopivan harrastuksen. Kai käyt myös imetyttämässä nännejäsi miesröntgenlääkäreillä? Ilman sinunlaisiasi hekin olisivat työttömyysjonossa.

Voi herrasjestas. Mulle on ihan sama onko mies vai nainen, kunhan on hemmetin pätevä.
Eläköön tasa-arvo.
 
Viimeksi muokattu:
--
Mehiläinen Forumissa on paljon vapaita aikoja Hanna Linnulle -SYYSTÄ!!! Olen kerran jos toisenkin ehtinyt käydä toosatohtorilla. Ainoastaan kerran, noin kuukausi sitten, olen poistunut lääkärin vastaanotolta itkien. Itsemäärämisoikeus asioistani jäi odotushuoneeseen, se lienee isoin syy miksi käynti oli kaiken kaikkiaan erittäin epämiellyttävä. Tein viikon pohdinnan jälkeen lääkärissä käynnistä reklamaation. Katsoin Mehiläisen verkkosivuilta yksikönjohtajan tiedot, ja lähetin reklamaation suoraan hänelle. Palautteeseeni ei vastattu ollenkaan, mikä kertookin jo omaa kieltä yrityksen toimintaperiaatteista. Tiedän, että palautteeni meni perille, koska papan tulokset osattiin postittaa kotiin. ;) Ehkäisymenetelmäni jatkon vanhaan tuttuun ehkäisyrenkaaseen kierrukkaan siirtymisen sijasta hankin toiselta lääkäriltä. Nyt en enää käytä Mehiläisen palveluita, siirryin Diacoriin Petaksen potilaaksi. Suosittelen! Sääli sinäänsä, koska Riitta-Liisa Heikkinen Mehiläisestä hoiti minua vuosina 1997-2009. Hoito oli erinomaista -mutta Mehiläisen toimintaperiaatteita en enää kunnioita.
 
Flower
Mehiläinen Forumissa on paljon vapaita aikoja Hanna Linnulle -SYYSTÄ!!! Olen kerran jos toisenkin ehtinyt käydä toosatohtorilla. Ainoastaan kerran, noin kuukausi sitten, olen poistunut lääkärin vastaanotolta itkien. Itsemäärämisoikeus asioistani jäi odotushuoneeseen, se lienee isoin syy miksi käynti oli kaiken kaikkiaan erittäin epämiellyttävä. Tein viikon pohdinnan jälkeen lääkärissä käynnistä reklamaation. Katsoin Mehiläisen verkkosivuilta yksikönjohtajan tiedot, ja lähetin reklamaation suoraan hänelle. Palautteeseeni ei vastattu ollenkaan, mikä kertookin jo omaa kieltä yrityksen toimintaperiaatteista. Tiedän, että palautteeni meni perille, koska papan tulokset osattiin postittaa kotiin. ;) Ehkäisymenetelmäni jatkon vanhaan tuttuun ehkäisyrenkaaseen kierrukkaan siirtymisen sijasta hankin toiselta lääkäriltä. Nyt en enää käytä Mehiläisen palveluita, siirryin Diacoriin Petaksen potilaaksi. Suosittelen! Sääli sinäänsä, koska Riitta-Liisa Heikkinen Mehiläisestä hoiti minua vuosina 1997-2009. Hoito oli erinomaista -mutta Mehiläisen toimintaperiaatteita en enää kunnioita.

Olen täysin samaa mieltä Hanna Linnusta, kävin hänen vastaaotollaan ja kaameeta oli. Äkkiä töks töks kaikki kysymykset, nopeesti tutkinta ja pihalle. Jäi epämiellyttävä olo ja en suosittele häntä. Kylmä nainen, joka ei osaa puhua potilaille. Sairaan kallistakin oli.
 
Viimeksi muokattu:
papaija
Epäsuosittelen Eija Tuuttia Mehiläisestä. Ottaa vastaan ainakin parissa pisteessä pk-seudulla. Joskus aikaa sitten menin hänelle kun en saanut aikaa tutulle gynekologille tarpeeksi pian, ja oli kyllä kaamea reissu. Kovakourainen ja suorasukainen "maalaisemäntä"-tyyliin. Joo ei kiitos toiste. Googlaamalla löytyy muitakin huonoja kokemuksia.
 
FairyC
Olen varaamassa aikaa gynekologille, aiempaa kokemusta ei Helsingistä ole. Ajan täytyisi olla erinäisistä syistä aika rajattuna aikana ja ainakin Mehiläiselle näytti olevan hyvin minulle sopivia aikoja.

Onko kenelläkään kokemusta Mehiläisestä? Minkä hintainen tavallinen tarkastus + ultraus mahtaa olla? Vai olisiko muita ehdotuksia hyvistä gyneistä?

Itse suosittelen gynekologi Maarit Paukkua, joka pitää vastaanottoa Helsingin Lääkärikeskuksessa. Asiantunteva lääkäri, joka ei tee työtään liukuhihnatyönä. Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:
Katriina
Kaksi päivää sitten Hanna Linnun vastaanotolla käyneenä en myöskään suosittele! Ensimmäinen kerta elämässä kun myös lähdin itkien pois vastaanotolta vaikka olen jo 15 vuotta eri gynekologeilla käynyt.
Ei kuunnellut asiakasta, oli kovakourainen ja kylmä. Eli en todellakaan suosittele!
 
Mitä te saatte näistä julkisista herjaamisista? Kostotyydytystä?

Olen jotenkin aina hoomoilasena kun lukee viestejä, että kauhea lääkäri, välttäkää, kun tiedän, että moni juttu on täysin kokemuksellista. Yhdelle kun sopii yhdenlainen lääkäri kun toinen potilas toivoo sitten kädestä pitelyä ja hempeilyä.
 
valli
Olen täysin samaa mieltä Hanna Linnusta, kävin hänen vastaaotollaan ja kaameeta oli. Äkkiä töks töks kaikki kysymykset, nopeesti tutkinta ja pihalle. Jäi epämiellyttävä olo ja en suosittele häntä. Kylmä nainen, joka ei osaa puhua potilaille. Sairaan kallistakin oli.
Olipas ihan helpottavaakin kuulla, että muilla on vastaavia kokemuksia. Kävin hänellä tänään herkässä tilassa ensiraskauden alkuvaiheessa ja sain hyvin tylyä kohtelua. Tuntui olevan kiire, ei kuunnellut ja selitti asiat hyvin epäselvästi. Puhui heti ensimmäisenä tuulimunan mahdollisuudesta, koska alkiota ei vielä näkynyt. Sanoi sitten että kaikki on kuitenkin todennäköisesti hyvin. Tutkittuani itse asiaa, olen niin alkuvaiheessa raskautta, ettei alkion vielä tarvitsekaan näkyä. Mutta hän sai minut todella pelokkaaksi ja surulliseksi. Eli omien kokemuksieni perusteella en suosittele häntä minäkään!
 
Viimeksi muokattu:
hhttrr
Alkuperäinen kirjoittaja hö;10862144:
Mitä te saatte näistä julkisista herjaamisista? Kostotyydytystä?

Olen jotenkin aina hoomoilasena kun lukee viestejä, että kauhea lääkäri, välttäkää, kun tiedän, että moni juttu on täysin kokemuksellista. Yhdelle kun sopii yhdenlainen lääkäri kun toinen potilas toivoo sitten kädestä pitelyä ja hempeilyä.

Ei siinä mitään "kokemuksellista" ole, jos lääkärillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja.

Potilaalla on oikeus julkisesti arvostella lääkäriä, tiedoksi vain sinnekin.
 
terveysasemalle jatkossa
Femedassa Anne Ropponen. Hänen luonaan käynyt jo monta vuotta aina perustarkastuksessa:)
Ja Femedan hinta ainakin vuos sitten oli jotaki 70-80e siitä perus alle 20min tarkastuksesta.

Anne Ropponen ryöväsi minut! Teki kalliin lisätutkimuksen lupaa kysymättä (olisi selvinnyt että tehty jo hiljattain julkisella puolella, ettei ole aihetta uuteen). Olin työpaikan maksusitoumuksen kanssa siellä, mutta maksoin itse enemmän kuin työpaikka.

Kehtasivat kutsua minut vielä uudestaan paikalle kun eivät olleet hoksanneet heti laskuttaa. Eivät edes kiittäneet, kun viitsin nähdä ylimääräistä vaivaa ja palata lääkäriasemalle kaupungilta.

Kohtelu Femedassa oli töykeää, menen jatkossa terveysasemalle kun viitsivät olla ystävällisiä.
 
Viimeksi muokattu:
huokaus!
Anne Ropponen ryöväsi minut! Teki kalliin lisätutkimuksen lupaa kysymättä (olisi selvinnyt että tehty jo hiljattain julkisella puolella, ettei ole aihetta uuteen). Olin työpaikan maksusitoumuksen kanssa siellä, mutta maksoin itse enemmän kuin työpaikka.

Kehtasivat kutsua minut vielä uudestaan paikalle kun eivät olleet hoksanneet heti laskuttaa. Eivät edes kiittäneet, kun viitsin nähdä ylimääräistä vaivaa ja palata lääkäriasemalle kaupungilta.

Kohtelu Femedassa oli töykeää, menen jatkossa terveysasemalle kun viitsivät olla ystävällisiä.

Ei se täällä auta valittaa, etkä tätä kautta rahojasi saa takaisin, vaan sinun tulee tehdä reklamaatio sinne lääkärikeskukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Tyytyväinen asiakas....
Kävin myös Hanna Linnulla.
Menin varhaisultraan, koska halusin varmistaa olevani raskaana. Hän ei löytänyt sikiötä ultralla, määräsi minut verikokeisiin ja lupasi soittaa seuraavana päivänä. Eipä kuulunut neljään päivään. Jätin hänelle soittopyynnön kun kyllästyin odottamaan ja hän soitti 6h pyynnön jättämisen jälkeen ja totesi, että oli unohtanut soittaa minulle ja kertoa tulokset.

Minulla oli kohdun ulkoinen raskaus, joka on hengen vaarallinen. Mutta se ei oireillut mitenkään. Eikun samantien naistenklinikalle ja leikkauspöydälle.
Tietenkin ilman mitään anteeksipyytelyitä. Mahtava palvelu hänellä!
 
Nainen -67
Hei!
Luin tätä vanhaa viestiä ja oli pakko laittaa kommenttia. Olen myös käynyt tällä Hanna Linnulla yhden ja viimeisen kerran. On todella tyly gynegologi. Naiselle nämä gyniskäynnit eivät muutenkaan ole herkkua ja vielä jos lääkäri on kylmä ja typerä käytöksinen, niin ne tekee käynnistä sietämättömän. Kaikkia Mehiläisen gynegologeja ei voi kyllä haukkua. Itse käyn Eija Tuutilla ja hän on aivan ihana! Kyllä se on henkilökemian eikä lääkäriaseman vika!



Mehiläinen Forumissa on paljon vapaita aikoja Hanna Linnulle -SYYSTÄ!!! Olen kerran jos toisenkin ehtinyt käydä toosatohtorilla. Ainoastaan kerran, noin kuukausi sitten, olen poistunut lääkärin vastaanotolta itkien. Itsemäärämisoikeus asioistani jäi odotushuoneeseen, se lienee isoin syy miksi käynti oli kaiken kaikkiaan erittäin epämiellyttävä. Tein viikon pohdinnan jälkeen lääkärissä käynnistä reklamaation. Katsoin Mehiläisen verkkosivuilta yksikönjohtajan tiedot, ja lähetin reklamaation suoraan hänelle. Palautteeseeni ei vastattu ollenkaan, mikä kertookin jo omaa kieltä yrityksen toimintaperiaatteista. Tiedän, että palautteeni meni perille, koska papan tulokset osattiin postittaa kotiin. ;) Ehkäisymenetelmäni jatkon vanhaan tuttuun ehkäisyrenkaaseen kierrukkaan siirtymisen sijasta hankin toiselta lääkäriltä. Nyt en enää käytä Mehiläisen palveluita, siirryin Diacoriin Petaksen potilaaksi. Suosittelen! Sääli sinäänsä, koska Riitta-Liisa Heikkinen Mehiläisestä hoiti minua vuosina 1997-2009. Hoito oli erinomaista -mutta Mehiläisen toimintaperiaatteita en enää kunnioita.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä